İyi Bayramlar...

Hemen hemen tüm evlerde bayram temizliği var. Bugün bizde yaptık temizliğimizi,; süpürdük, sildik, tozlar alındı, örtüler değişti... Ütüler yapıldı. Yarına hazırız. Bize gelen bi kardeşim oluyor bayramlaşmaya; onlarla da bi bayram biz gidiyoruz bi bayram onlar geliyor. Anlayacağınız öyle kapımız hurralı bir şekilde çalınmayacak.

Hatırlıyorum da ben bekarkene :)))) annemle bir hafta önceden bayram temizliğine başlardık. İstersem yardım etmeyeyim, klasik anne söylenmeleriii....... Annemin yükseklik korkusu olduğundan camları ben silerken annem de kapıları silerdi. Koltuklar, halı silinir, vitrin dökülür tozu alınır tekrar yerleştirilir. Bu sebeptendir ki toz almaktan nefret ederim ama mecbur alıyorum....

Ve sonrasında babaannem kimin evindeyse ona gidilirdi. Hemen hemen herkesle orda görüşüldüğünden kısa süredi bayram gezmeleri. Sonra anne tarafı gezilirdi. Bana ve kardeşime hep garip gelirdi ve sonrasında da sorguladık zaten;" neden normal günde görüşmediğimiz akrabalarımızla sırf bayram diye gidiyoruz?" derdik. Annem de ayıp büyük onlar bayramda ziyaret edilir gibi şeyler derdi.
Hala aynı düşüncedeyim ve artık sadece düğünde, cenazede gördüğüm akrabalarımla, eş-dostla sırf bayram diye görüşmüyorum. Saçma geliyor bana çünkü.
Aklıma eski anılar geldi işte................... Neyse......

Kızımla ilk bayramımız yarın. İlk bayramlığını aldık Umay'ımıza. Saklamayı düşünüyorum kendisine. 

Böyle işte blogcanlar. 

Hepinize iyi bayramlar. Kapılarımızın dostlar, aileler tarafından çalındığı......

Yorumlar

  1. Gülşahcım anılarından ne güzel bahsetmişsin, doğrusu ben de senin fikrine katılıyorum, sırf bayram diye görüşmediğim insanlarla yapmacık bir şekilde neden görüşeyim. Bize de kimse gelmez biz de kimseye gitmeyiz gibi bişe:)))
    Kızınızla nice tatlı bayramlarınız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım sizedeeee iyi bayramlar.
      Bizimde gittiğimiz kişi sayısı çook az ama içim rahat en azından.
      Öptük kızımla. :)

      Sil
  2. Umay'la nice nice güzel bol gülücüklü güzel dostluklarla dolu bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Kızçe ve eşinle mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizedeeee :) Öpüyoruz kızçemle.

      Sil
  4. iyi bayramlar canımbenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canımm kızımla öptük güzel yanaklarından.

      Sil

Yorum Gönder