Günlük, Kitap Meydan Okuması, Gündem derkennnn







Biraz toplu cevap olacak meydan okuma da ama idare edin beni; nede olsa bebekli kadınım artık ben ;) şaka bir yana bu ara bir anlamadığım yorgunluk var üstümde. Birçok şeyi geriden yapıyorum ve takip ediyorum.
Bugünümü sadece evi temizlemekle geçirdim. Arka balkon toplandı, kuruyan çamaşırlar ütülenecekler arasında yer alırken, ipe yeni çamaşırlar serildi. Onlarda yarına kurur veeeee beniii ütü beklerrr........ 
 Bu arada bayram sıradandı bizim. Gidilecek birkaç yer sonrası evde takılmaca. Bi kardeşimgiller geldi, onlarıda nasıl özlemişim anlatamam. Ayni şehirde yaşıyoruz ama yoğun çalışma temposundan artık eskisi gibi sık sık görüşemiyoruz.
Toprak Cem ve Umay'ın birlikte oynamaları daha doğrusu Toprak Cem'in Umayı güldürmesi, oyuncaklarını paylaşması, bizimle oynaması derken bi baktım gece olmuş.




 Merter'le kuzum uçak yaparken... Halasının birtanesiiii. :)










 Buda bizim kızçe. Bugün ilk kez mama sandalyesi ile tanıştı ve çok keyif aldı. Bir heyecanlandı ki anlatamam. Ayaklar devamlı sallamada, önündeki tabakaya vurmaca, ıkan sesten dolayı devamlı eli "pat pat " vurmada. Artık sofrada bize eşlik edecek kızımız.


 Buarada gündemi ne zamandır takip etmiyorduk, geçen gece bizim tayfa sinemadan dönerken Rex'in orda sinema çıkışı gaz bombası yemişler. Meğersem olaylar varmış. Dünde yine Kadıköy'de savaşı protesto ediyorlarmış. Yalnız kızdığım birşey varsa; protesto ediyorlar ama çevreye de zarar vermekten geri durmuyorlar. Böyle oluncada amaç amaçlığından çıkmış oluyor. ..... Savaştan birçok insan gibi bende nefrett ediyorummmmm. İnsanların çaresizliğini görmek ekranda da olsa beni kahrediyor.......
..........


Gelelim meydan okuması soruların cevaplarına.

21. gün: Okuduğunu hatırladığın ilk roman
İpek Ongun'un "Yaş Onyedi" ilk aklıma gelen. :) Sanırım arkadaşımdan alıp okumuştum ve bende ayrı bir yere sahip olmuştur.



22. gün: Seni ağlatan bir kitap

Uçurtma Avcısı ve Leyla kitabı derinden etkilemiş ve ağlatmıştı. Ama en çok beni yaralayan, okurken gözyaşlarımı içime akıttığım kitap ise; Kerbela olayını anlatan "Aşkın Şehidi/ Ahmet Turgut" kitaptır. 





23. gün: Ne zamandır okumak isteyip de bir türlü okuyamadığın bir kitap


  Bu kitabı bloglardan çok duymuştum. Hala alıp okuyacağım.

Böyle işte blog. Ev halkı uyumuşken, gündüzleri de hep birşeylerle geçiyorken bu saatte yanıtlamak istedim soruları. :)

Hepinize iyi geceler.






Yorumlar

  1. Merhaba , gerçekten olan bitenler çok korkunç :( Ben artık anlam veremiyorum her yere zarar vermeye başladılar ...
    Kendinize dikkat edin ,
    Bebişin de yeni mama sandalyesi hayırlı olursun :)
    sağlıcakla kalın canlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nesrin'cim, her yer karışık ne olacak bu dünyanın hali. Bence bir gün doğa olanlara isyan edecek ve kendi yöntemiyle bize ders verecek.
      Sende, ablanda dikkat edin kendinize canım. Kızımla öpüyoruz senii ♡

      Sil
    2. Bu öpücük ne güzel geldi şimdi :)) sevgiler

      Sil
  2. Ayfer Tunç'un tüm kitapları muhteşemdir. Yeşil Peri Gecesi de öyle...
    O yorgunluk bende de var hiç sorma :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Özlem'cim, yorgunluk halimiz ne olacak bilemiyorum, çok can sıkıcı oluyor bu haller.
      Bakalım en kısa zamanda okumak istiyorum.
      Öpüyorum seniiii

      Sil
  3. Bence gündeme hiç bakma,bebişinle anın tadını çıkar.Yorgunluk çağın hastalığı her şeye yetişme telaşımız birde olumsuzluklar etken tabii ki...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sanırım çok haklısınız Asis. Sanki herşeye yetişmem gerek, sadece ben yapabilirim duygusu çok yorucu oluyor.
    Ruhuma çok yükleniyorum oysaki ona iy davranmam gerek..
    Kızımla öpüyoruz seniiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi