4.11.14

Kısa kısa bizden...

Yazmayalı on gün olmuş baktım da. Bu süre zarfında benim için zaman çok keyifliydi. Çünkü kuzum, canımmmm, halasının bir tanesi Toprak Cem bizde kaldı. Hemde hep hayal ettiğim gibi; annesi-babası olmadan. :)
Ağlar belki diye düşündük ama çok şükür ki ağlamadı. Hatta ben ona:
---- Toprak çok mutluyum bizde kaldığın için... dediğimden bir sabah kalktığında bana;
----- Hala sen çok mutlusun demi ben sizde kalıyorum ya." dedi.
Bende evet dedim. Tabi ardından hemen
---- Ama ben annem-babam gelince evimize gidicem, sen üzülme tamam mı? dedi...
O an ağzını burnunu yiyesim geldiii :)))))

Tabi Umay'da çok mutluydu, hep peşinde gezindi abisinin...

Bu arada bizim kız emekleme işini hızlandırdı, açık kapı görmesin hemen firarda. Bir de terlik görmesin. Nerde görürse hedefe bir gidişi var blog anlatamam.  :) tutunmalara başladı, yakında yürür diye düşünüyoruz.  Tabi emeklediğinden beri devamlı peşindeyiz.

Kitaplardan da Ustam Ve Ben kitabına devam. Çok beğenmedim. Yani Mimar Sinan'ı fazla tanımıyoruz diye bir cümlesi olmuştu yazarın bir röportajında, bu kitapta da onu anlatmak istemiş. Her ne kadar Hintlinin ağzından, gözünden anlatmaya çalışmışsada; eksik olmuş. Daha çok Hintiliyi okuyormuşuz gibime geliyor. Ortasını geçtim kitabın ama beklediğim, umduğum yazarın o içe dokunan cümleleri yok kitapta. Üzüldüm valla..... :(

Kasım ayına başladık. Ne çabuk geçti koca bir yıl ve yeni yıla ne kadar az bir zaman kaldı.....

Bu ay Muharrem Ayı....... Kerbela olayı her aklıma geldiğinde içim nasıl yanıyor anlatamam. İnsanlığımdan utanıyorummmmm.......


 Böyle işte yine ortaya karışık bir yazı oldu.

İyi haftalar herkeseeee.






2 yorum:

  1. Maşallah kuzuya Gülşahcım :)
    Canım bu arada izleyici olayında filan değişiklik mi yaptın?Seni takipte olduğum halde en son 2 hafta önce yayınladığın yazı gözüküyor.Bu yazını google+ da tesadüf görerek okudum.Bi kontrol et istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım aminnn. :)

      Hiçbir şey yapmadım izleyici butonuyla ilgili ama sanırım Blogger arada sapıtıyor. Bide yaklaşık 10 gündür yazı paylaşmamıştım ondan olabilir mi acaba?
      Kontrol ediyorum sana yazdıktan sonra.
      Teşekkürler Gamze'im. Kızımla öptük. :)

      Sil