yeni bir hafta başlarken. .

İyi haftalar blog.
2.yarı dönem okul başladı. Öğretmen ve öğrencilere başarılar.
Yogun bir 15 tatil geçirdik, misafirlerimz vardı aslında misafir demeyeyim de sevdiğimiz arkadaşlarımız. Yatılı olunca daha bir keyifli geçti gunler.  Zati bizim kız seviyor kalabalığı hele o kalablığın içinde çocuk da varsa değmeyin keyfine.
Bugünde lise arkadaşım gelecek,  hazırlıklarım tamam, kız uyuyor madem hemen blog yazımı yazayım dedim. :)
Kutadgu Bilig kitabım bitti. Bende ki kısaltılmışı ve sadeleştirilmişi kitabın. Sanırım Kabalcı Kitapevinde varmış aslından çeviri. Okurken altı çizilecek öyle çok cümle vardı ki. Hani gerçekten de devlet büyüklerinin de okuması gereken bir kitap.
Kutadgu; mutluluğa eriştiren bilgi demekmiş. Adaletten, haktan, paylaşımdan bolcana bahsediyor kitap.
Birçok insan gibi hükümdarda ölümsülüğü, mutluluğu,  bilgiyi soruyor Aydoldu'ya. Aydoldu'da bilginin,  eşitliğin, paylaşımın...v.s gibi huyların öneminden bahsediyor.
Yeni kitap olarak da İnci Aral'ın Ruhumu Öpmeyi Unuttun" kitabına başladım.
Üç yeni kitap aldım kendime. Yky cok seviyorum özellikle kapak tasarımlarını ve renklerini.  Kör Baykuş'u çok beğenmiştim.  Bu sebeple yazarın diğer kitaplarını da almaya karar verdim.  Elimdeki kitap biter bitmez okumak için heyecanlanıyorum.
Haydin ben kaçar.  Miafirimle çay keyfi yapıcaz. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi