2017 ilk yazısı...

Vee 2017 yılının ilk günü yazısı....

Yine sabah haberlerinde terör saldırısı haberi vardı... Sokağa çıkmaya, kalabalığıa girmeye iyicene korkar oldum/k( birçoğumuz da böyle biliyorum)
Astrologlar bu yıldan ve seneye olacaklar hakkında pek iç açıcı konuşmadı geçen tv de...
Bakalım daha neler bekliyor bizi....
 

Bugün Can'ım annemin doğum günü. Her sene gece 00:00'dan sonra pasta keserdik canım anneme... çok mutlu olurdu. Birde elini öptürmeyi çok severdi.
Geçen sene İstanbul kar-a teslim olmuştu. Ama olsun demiştik ve ailecek hep beraberdik. Bizim kız ufak olduğundan Sevdoşlar, annesi, kardeşi, gelinleri, bizim kuzenler toplaşmış sofra hazırlamıştık. Oturup etrafına sohbet, muhabbet...
Şimdi sadece fotoğrafalara bakıyorum... ne gece bitmek bildi nede sabah olmak...

Hala aklım almıyor "nasıl bu kadar çabuk oldu herşey" anlamlandıramıyorum...hala kulağımda hastanede ki konuşmaları, görüntüsü, yaşadıklarımız........... 

Düşündükçe bazen aklım, kalbim daralıyor...
........................
.................................................

Bu sene artık daha çok defterime yazıcam duygularımı, acılarımı........

2016 son günlerini romantik bir şekilde kapattık, her gece mum ışığı, sohbet, muhabbet...

Bende birçok kişi gibi bu olayın siber saldırı olduğunu düşünüyorum. Bu kadar her yerde birden kesinti olması normal değil.
Birde işin kötü yanı, elektrik geliyor, doğalgaz gidiyor..biri gidiyor sonra sular kesildi... derken biz eski günleri yad ettik... battaniye altında, mum ışığı eşlikçimiz...



 Tam da dün geldi bu güzel, el emeği hazırlanmış yeni yıl kartı... Sevgili Nesrin göndermiş...hüznüme bir nebze ışık oldu. Tekrar teşekkür ederim canım benim.
Bu sene benim hiç gücüm yoktu böyle hazırlıklara, yoksa çok keyifli oluyor hazırlayıp, göndermesi....


Son fotoğafta kızçemle olsun... Umay hadi gel fotoğraf çekilelim deyince çıldırıyor resmen. Hatta çoğu zaman hiç istemiyor çekilmek...
Anca bu kadar yakalayabildim bizim kızın fotoğraflarını. :))





Yorumlar

  1. Ben de anlayamadım annemin alelacele gitmesini. Seni çok iyi anlıyorum canım. Yine de 2017 hepimize güzel şeyler getirsin dileyelim. ❤��❤��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Tekrardan senin de başın sağolsun Özlem'cim.... Hala ve hala inanamıyorum.....
      Öpüyorum sevgiyle.

      Sil
  2. Canımsın , beğenmene çok sevindim .defter tutmak gerçekten güzel bir fikir bunu bende yapmayı planlıyorum .iyiki Umay var diyorum çocuklar hep neşe kaynağı . Sizin orada yaşadıklarınızda şaka gibi hepsinin bir anda kesilmesi . Allah yardımcınız olsun . Kocaman da öpüyorm sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. İnan çok mutu oldum, tekrardan emeğine sağlık.
      Evet ya iyi ki çocuklarımız var ve bize destek oluyorlar.
      Birde özlellikle çocuk düşündüğün için diyorum, şimdiden başla günlük tutmaya.. çok keyifli oluyor.. birde ilerde düşünsene çocuğuna bir anı kalıyor yazdıkların..
      Öpüyorum çok Nesrin'cim.

      Sil
  3. Kayıpların olmadığı güzel bir sene diliyorum Gülşahım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi