Çellinc 2-3 soruların cevabı....

Eevet geldik ikinci ve üçüncü sorunun cevabına.
Aslında 2.soruyu gün içinde yazmayı planlıyordum ama olmadı... Umay'ın geç uyuması sonrası benim işlerimin olması derken geceyi buldu yazmak. Hadi yazmışken ikisini birden cevaplayayım dimi ama?

2-Kalbini Kazanmanın 5 Yolu...   

            Aslında zor değildir bana ulaşmak..
Eğer saygıyla davranırsanız bide sevgiyle tabi :) , sonrasında ufacık bir düşünceli söz bile fetheder gönlümü...
Sonrasında " bunu görünce aklıma sen geldin, sana aldım" demek de çok hoşuma gider, düşünüldüğümü bilmek... 

.... Hani hep denir ama gerçekten de "yalan"dan nefret ediyorum ve nedense çaktığım an, ki çoğunluk gibi çabuk da çakarım her ne kadar bazen belli etmesem de ..soğurum..hareketlerim değişir....
O yüzden hayat felsefelerimden biridir; açıklama yapmak, anlatmak zorunda değilsinidir. Ama yalan da söyleme o anki durum için. Sessiz kal, bir şey de ama yalan deme....... 

.............. Hoşgörülü ve affedici yönüm ağır basar o yüzden bir özür de fetheder kalbimi....

 Anlayacağınız kolaydır kalbimi kazanmak.. :))

3-Hayatın Bir Kitap/ Film olsa adı ve türü ne olurdu? 


Roman olurdu türü.... şöyle hayata dair, pozitif yaşamı anlatan, içinde bolcana motivasyona yönelik anlatılanlar olan bir kitap olurdu.
Şimdi düşündüm de romandan çok anlatı kitabı olurmuş....

Gece gece aklıma fazlası gelmiyor.. gündüz gözüule düşüneyim bir. :)

Sıra sizde....
İyi geceler blog.

Yorumlar

  1. :))
    3. günü 2. güne ekliyim dedim ben de ama baktım bağlayamıyorum düşünüyüm dedim :)) Bir yerlerde yakalayacağım inşallah sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakala yakala. Hatta sen ne zaman uygun olursan o zaman yap , yeter ki yap zevkli oluyor yazması.
      İyi geceler. :)
      sevgiler.

      Sil
  2. Oyy canım ya , bende yarın ikiciyi yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen uğruyorum bloğuna Nesrin'cim, iyi geceler,
      Sevgiler canım.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi