Son Sorular, Fütursuz Doğaçlama Oyunu..


 Taa geçtiğimiz aydan planını yaptık, ayarladık dünü... Daha doğrusu Sevdam organize etti bize de gidip izlemesi kaldı Fütursuz Doğaçlama Oyununu...

Kadıköy Hangart Cafe'de sahne alıyorlar. Hangart Atölye & CAfe olan bir yer. Ufak ama o kadar samimi ki. Özellikle cafe  içi düzenleme çok güzeldi. Hatta orada bir çok etkinlik oluyormuş.

Bizim gittiğimiz oyunda doğaçlama. Öncelikle selamlama ile başlayıp, moderatör eşliğinde sohbet, anı, hikaye eşliğinde doğaçlama ile gösteri yapıyorlar. Oyuncu arkadaşlar da çok şeker.
Biz bayağı bir güldük dün gece.. O kadar ihtiyacım varmış ki...
Eğer böyle etkinlikleri seviyorsanız bi gidin izleyin derim.
hangart cafe

moderatör kızımız :)
 Bizlere soruyorlar; var mı ilginç bir anınız?  Sonrası anlatılan hikayeden yola çıkıp sahneye, oyuna döküyorlar konuyu...

Sonrası kızlarla Leman Kültür Cafe'ye gidip biraz sohbet biraz keyif derken geceyi tamamladık.
Çocukları soracak olursanız; onlarda babalarıyla takıldı. :)
Umay ve Toprak Cem'e beyim baktı.  Ara da böyle şeyler  çok iyi geliyor...
























Son sorulara da cevap verdim aşağıda. Biraz geç kaldım ama malum 15 tatil olunca bir yoğunluk oluyor bizde.. Biraz kendimiz salıyoruz, geziyoruz veya misafir ağırlıyoruz...
Artık idare edin beni :))))


15- On beş yaşında ki birine vereceğin nasihat ne olurdu?

Çok fazla nasihat vermeyi sevmem. Hele ki çocuklara artık hiç sevmiyorum. Onların gözünden bakınca biz büyüklerin nasihatları çok itici oluyormuş onu fark ettim...
Davranışlarımızın daha etkili olduğunu fark ettim. :)
Ama madem soru bu şunu derdim;
İçindeki çocuk ne diyorsa öyle davran... Nasıl olsa büyüyeceksin erkenden büyüme...


16- Kağıda bir şey çiz ve bize göster.
Valla oldum olası reism çizemem. Okul zamanı Can'ım annem çizerdi bütün resim ödevlerimi. Ve hep önümde boş bir kağıt varsa çizdiğim şey çiçek resmi olur. :)



17- 2017'de olmasını çok istediğin bir şey.

Dünya için huzur..... Onun dışında sağlık. Yaşadığım onca şeyden sonra ama en çok canımı kaybettikten sonra... anladım ki fazlasına gerek yok bu Dünya'da....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi