Biraz benden birazda filmlerden...

Selam herkese...

Öncelikle çok teşekkkür ederim hayırlı olsun mesajlarınız için.
Gerçekten de hayırlı olsun işim.
Şİmdilik iyi gidiyor. Yer yer yavaş çalışsam da üstümden atıcam sanırım bu rehaveti.
O kadar özlemişim ki çalışmayı. Başlarda "yapabilir miyim? ya başarısız olursam" diyordum ama eşimin de desteği ile bu duygularımdan hemen hemen arındım.
Evet uzun zaman ara verince bazı şeyler zorladı beni.
Ama aşılmayacak şeyler değildi.
Ki hala çok yeniyim. Zaman ne gösterir bilmiyorum, bildiğim şeyse kalan zamanımda çalışmak istediğim....
Geçen hafta kızla beraber aynı saatte uyuyorduk, sabah 6 da kalkınca anca dinlenmiş oluyordum.
Hemde dinç kalkmak ve güne dinç başlamak önemli . Bide benim gibi geç yatmaya alışkın bir bünyeyi yeni düzene hazırlamak gerekliydi. :)
Bu hafta daha iyi gibiyim. Yavaş yavaş biraz daha geç yatmaya başlarım. Kız uyuduktan sonra biraz kitap okurum diye düşünüyorum.
Bu arada hem kendimden ses vereyim hemde izlediğim iki filmi sizinle paylaşayım istedim. :)

karışık kaset
 Şöyle ütü yaparken Türk Filmlerinden izleyeyim dedim. Karşıma "Karışık Kaset" filmi çıktı.
Hani çalınan müzikler ve ara ara verilen detaylar güzeldi ama onun dışında biraz yavan geldi film. İyi ki sinemada izlememişim dedim....

Arrival


Diğer film ise "Arrival" dı. Sanıyorum gitgide bizi uzaylılarla tanışmaya hazırlıyorlar. Bide başka gezegende yaşam meselesi var tabi...

Bu filmde de başta biraz noluyor, buda kim falan diyorsunuz ama ilerledikçe de sonunu merak ediyorsunuz.
Bir dil bilimcinin ülkemize gelen uzaylılarla iletişimine tanıklık ediyorsunuz...


Böyle işte.... ben kaçar yarın iş var malum. :)))

Hepimize iyi geceler, iyi haftalar.

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun işiniz. Umarım her şey gönlünüzce olur. Çalışmak iyi gelir eminim ki. Efe yeni doğduğu zamanlar asla çalışmayı düşünmüyordum ama evde olmak o kadar bunaltmaya başladı ki ben de yavaş yavaş iş aramaya başladım :)

    YanıtlaSil
  2. Karışık Kaset ile ilgili düşüncelerini paylaşıyorum Gülşahcım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi