Moana Ve Ev Halleri...


Sanıyorum havalardan ( yada bahanem bu bilemiyorum😐) elim kolum kalkmıyor.
Evde yemek bekleyen bir çocuk olmasa mutfağa bile giresim yok....

✅ Ama hemen hemen hergün evi süpürüyorum çünk evdeki toz canavarı yerdeki tozları görünce "anne bak yerde toz var" diye başıma geliyor..... 😀 ben görmediğim içinnnnnn

✅ Kafamda bir sürü soru dolaşıyor, bazılarının cevaplarını buluyorum bazıları da cevazpsız kalıyor. Zaten her soru cevaplanacak diye de birşey yok ki değil mi ama?!


✅ İki gündür kızı parka babanesi götürüyor bende evde biraz dinlenmece diyeceğim ama önce evi toplama sonra oturma modundayım. Bugün hatta bir güzellik yapıp kendime radyoyu açtım, sesi de açtım... oh miss özlemişim müzik dinlemeyi. Özellikle Radyo Voyage dinlemek ruhuma iyi geliyor, sakinleştiriyor....

Genelde TRTÇocuk, Minika Çocuk izleme modunda olduğumuzdan.

Televizyon demişken aklıma geldi geçen gün ailecek Moana'yı izledik. O kadar keyifliydi ki... Bizim kız bayıldı ki sadece o mu bende çok sevdim. Zaten severim animasyon filmleri... :)

Özellikle şarkı sylemeleri ve dansları çok güzeldi. Aslında konusu da iyiydi. Toprak, doğa, deniz ve birlik temaları iyiydi...

✅ Televiyonda izleyecek hiçbir şey ama hiçbir şey bulamıyorum... Her kanalda "kayıp aranıyor" var..... hele o çocuk istismarı olayları sinirlerimi hoplatıyor, içimi daraltıyor....

✅ Böyle işte... sanırım bu yazıdan sonra gidip uzanıcam biraz dinlemem gerek ki enerji toplayayım. Evde enerjisi hiç bitmeyen biri var. :)

Yorumlar

  1. TV izlemiyorum artık. Magazin programları, birbirinin aynısı diziler son zamanlarda her tarafta gösterilen gerilim sahneleri o denli iç bayıyor ki üstelik kurgumu gerçek mi olduğu da malum. İzlemeyince bir şey kaybedilmiyor gibi geliyor bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor hatta televizyon zaman kaybı geliyor. Onun yerine sesszilikte oturmak, balkonda oturmak yada kültürel bir program izlemek daha iyi geliyor. Tabi zevkler değişiri ve izleyenleri de asla kınamıyorum.

      Sil
  2. Hâlâ çizgi film izliyoruz bizimkilerle :) Ama sinemada çizgi filme gitmekten kurtulduğum için mutluyum :) Çocukları öğleyin uyuttuğumda hiç iş yapmadan ben de yatardım hemen. Temiz evden çok güler yüzlü anneye ihtiyaçları vardı ve ben uyumadığımda zombiye dönüşürüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Handan Abla. Bende çoğu zaman evi havada bırakıp güzel havanın tadını çıkartmak ve zamanından ( kızımın) çalmamak için hemen parka götürürüm ve yorgunsam onunla birlikte uyurum. Bu aralar öğlen uykusunu kestiğimiz için ara ara zombi gibi oluyorum :)

      Sil
  3. Merhaba, sitenizi harika buluyoruz. Ödül ve promosyon ürünler kazanmak yanında ayrıca blogunuzun internet dünyasında sesini duyurmak için bu etkinlik güzel bir fırsat. Sizleri de "Türkiye'nin En Harika Blogları" arasında görmek isteriz. www.blogumharika.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.


    Web : http://www.blogumharika.com
    Mail: iletisim@blogumharika.com
    Tel : +902123127066

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Özlem'in blogdan keşfettim sizi. Takipteyim.

    TV izlemek artık mümkün değil benim için. Dün akşam Özcan Deniz'in filmine denk geldim, sırf Asmalı Konak hatrına hala seviyorum onu. Güzel bakan bir adam :) Bir de FOX Crime var smart kanallarında, onun dizileri pek güzel.

    Sevgiler Bodrum'dan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoşgeldiniz sayfama. :)
      Ben uzun zamandır yazılarını severek okuyorum, uzun zamandır yorum bırakmamıştım yazınıza.
      Özcan Deniz'i dizi karakterlerinde ki hallerine ve mimiklerine bayılıyorum. :)
      Sevgiler benden de size.

      Sil
  5. Ben de animasyon filmleri severim :) Favorim de UP.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Up filmi gerçekten de çok çok çok güzel, keyifli ve dokunaklı idi.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi