Günlük...

Bir haftayı da geride bıraktık.

Sabah erken kalkmak o kadar iyi gelmeye başladı ki... Tabi uzun saatler gece oturmaları yapamasam da sabah erkenliği iyi geliyor.
Kahvaltı, ev toparlama, biraz kızla oyun biraz oturmaca derken hop okul saati geliyor.
Sabahtan tüm işlerimi yapıyorum ve yemeklerimi de yapıyorum. Öğlen eve geldiğimde, evin sessizliği ve ben başbaşa kalıyoruz. Bu ara pek kitap okuyamasamda azar azar okuyorum...




Bu arada artık geceleri ne kadar soğuk oluyor.... Resmen donuyorum
Geçen akşam Umay ile 8'de girdik yatağa ve bende onunla birlikte sabaha kadar uyudum. Eee tabi benim gibi uykusuza iyi geldi 12 saatlik uyuma.. Sabaha çok dinçtim.
Bide biz bu aralar okul çıkışı muhakkak parka uğruyoruz. 2 veya 2,5 saate yakın kalıyoruz. Eve gel çocuğu yıka yedir derken bi rehavet çöküyor.

Damızlık Kızın Öyküsü dizisini izliyoruz. Nasıl birebir çekmişle nasıl kendini izlettiriyor anlatamam. ( yine yazım biraz daldan dala oluyor ama idaare edin anacım )

Uzun zamandır dergi almıyordum. Umay'a alırken kendime de aldım. Kafka Okur kitap ayracı veriyor "Neşeli Günler" den...
Valla onu bunu bilmem bende turşunun limonlusundan yanayım sirke sevmeyen biri olarak ::))))
Ayraçları görünce o eski filmler geldi aklıma; Hababam Sınıfı, Damat Ferit vb..." normalde tekrar filmleri izlemekten hiç haz almam ve izlemem... Ama nedense bu eski Yeşilcam Filmlerini kaçıncaya seyretsem doyamıyorum. Başka bir sihri var bu filmlerin...

Geçtiğimiz hafta iki film izledik. Biri konser önüşü sinema kanallarında gezinirken rastladım ve izlediğim bir filmdi ama nerden izledim...
Böyle filmlere aklım, yüreğim çok takılıyor, o anlar da kalıp duruyorum ve sonrasını düşünmeden edemiyorum....
"Tutku; Hz.İsa'nın Çarmıha Gerilişi"  
Nasıl yürek parçalayan bir filmdi.... Ama gerçek ama değil fazla detayını bilmesem de bir insana zulüm ve onu izleyen insan kalabalığı.... Bu vicdan nasıl kaldırıyor bilemiyorum... bilmek de istemiyorum.....
Eğer izlemediyseniz ve yüreğiniz sonrasında acıyacaksa izlemeyin derim....


 Bir pazar günü için çok çok keyilfi bir filmdi....... Nasıl bitti anlamadım, güldüm, aa doğru dedim derken film bitti... uzatmamışlarda....

Böyle işte....
Keyili bir haftasonu bizi bekliyor... keyfiniz yerinde olsun efenim.

Yorumlar

  1. Tatlım tatlım da başını biraz izlemiştim böyle sıkıldım gibi oldu sonra devamını izlemedim ama herkes çok sevmiş belki ben biraz daha dişimi sıkıp devamını da izleseydim ...
    Sana da güzel bir hafta sonu dilyorum canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda biraz sıradan gibi duruyor aslında konusu da sıradan ama gerçekci, hatta öyle sevgiliyken konuşan kuzenlerimizi falan andık izlerken, güldük...
      Dene bir daha istersen ama sarmadıysa da boşver canımcım.
      Öpüyorum çok seni..

      Sil
  2. Sabah erken kalkınca işler daha yolunda oluyor sanki. Pazar günleri günü verimli kıl, erken kalk diye bir motto edinmeye çalışıyorum hatta. Bir de akşamları erken yatabilsem :/

    Damızlık Kızın Öyküsü bekliyor okunacaklar arasında, bu aralar hiç okuyamaz oldum. Okuyunca dizisini de izleyeyim, iyi ki söyledin.

    Tatlım tatlım da listeye eklendi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta hep en geç oniki de yattım sabahın yedisinde kalkan bir kızçe olunca :)
      Aslında evet çoook iyi bir şey sabah güne erken başlamak hele vücud alışında herşey öyle tıkır tıkır işliyor ki...
      Bizde tek şey Umay'ın daha uyanır uyanmaz "Bismillah" oyun oynamak istemesi.......
      Tabi bende o kadar enerji nerdeeeee... Aslında hiçbir şey yapmadan bir gün geçirmeyi o kadar özledim kii... Buna şükür deyip yola devam ediyoruz. ( aslında aslaa şikayet etmiyorum iyi ki var evlatlarımız ama anladın sen beni canımmmm)
      Damızlık Kızın Öyküsü kitabı muhteşemdi, en uygun zamanda okuuuuuuu.
      Öpüyorum çok iyi çalışmalar.

      Sil
  3. 2 ye kadar çalışıyorum bugün, yine de bu havalar, yağmur öncesi rüzgar, serinlik öyle iyi geliyor ki ruhuma. Yaz beni kesinlikle deprese ediyor.

    Münir-Adile filmleri benim için vazgeçilmez. Geçenlerde Yaşar Usta'nın ''Sana bir çift lafım var beyim'' sahnesinde bir ağladım, kendim bile şaştım. Ayraçlara bayıldım.

    Güzel bir haftasonu olacak, hepimize bol keyifli saatler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulugöz biri olarak her duygusal sahne de ağlayabilirim... O potansiyele sahibimdir..
      Haftasonumuz çook güzel geçti çok teşekkürler.
      İyi çalışmalar Elif sevgiler.

      Sil
  4. Çok ekstrem durum olmazsa eve kapandığımız Sonbahar ve Kış aylarında okuma hızım artıyor. Film izlemeye gelince abone olduğumuz sitelerden gün aşırı izlemeye çalışıyoruz.

    Okula giden çocuklar olunca haliyle yorgunluk oluşuyor. Yine de okumaya zaman ayırmanız çok güzel. Ayraçlarda çok hoş görünüyor, bir de Kafka eşlik ederse.

    Huzurlu bir hafta sonu dileklerimle, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kış ayı tam bir okuma mevsimi gibi oluyor:))
      Okuma sevdası öyle güçlü ki içimde Sevgili Mukaddes özellikle zaman ayırıyorum.
      Bide artık kız kreşe gidince akşamları erken yatıyor ve bize de zaman kalıyor.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Filmlerin ikisini de izlememişim ama merak ettim :)) Güzel hafta sonları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler size de keyifli haftalar Kağıt Salıncak.
      :)

      Sil
  6. O yoğunlukta film seyretmeye fırsat yaratmanız ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kız akşamları erken yatınca daha çok zaman kalıyor bize de. Bizde o arada hemen bir film izleyelim diyoruz :)
      Sevgiler.

      Sil
  7. Tatlım tatlımı hemen not aldım Gülşahcım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi