Günlük Haller, AbdülMecid Efendi Köşkü'nde Sergi, Kapı Çalana Açılır..

Kedimizin adı "Bulut" olarak değiştirilmiştir. 😊🐈
Daha da ne kadar değişir bilmiyorum. Biz karı-koca olarak sevdik ve benimsedik ama evin kızı değiştirebiliyor.
 Geçen akşam kendimi izleniyor gibi hissettim, balkonun perdesini bir açtım ki bizim Bulut sandalyenin üzerinden beni ve evi izliyor. :)

Çok alıştık birbirimize, evin içinde bir iki tur atıyor sonra hop peteğin yanına yada koltuğun arkasına yatmaya gidiyor. Var ile yok arası. Arada geliyor patileri ile dizlerimize çıkıyor, kendini sevdiriyor gidiyor.

Tabi bizim kız devamlı peşinde, "anne kucağıma ver, anne bak öptüm, anne bak Bulut nerdeeee?"
derken kedi bizden arada kaçıyor... :)
Geçen hafta Kapı Çalana Açılır Sergisine gittik. Abdülmecit Köşkünde idi sergi. Açıkçası sergi kadar Köşk'de bir harikaydı. Özellikle o çinilere ve bahçeye, koruya hayran kalmamak mümkün değildi.
Fırsatınız varsa kaçırmayın hele de Anadolu Yakasında iseniz ulaşım çok daha kolay. 
Evet heykeller sizi huzursuz edebiliyor ama  amaç da dikkat çekmek, hayatı sorgulamak değil mi zaten? Gelip geçiyoruz ama nasıl yaşıyoruz, çevremizde olup bitenlerden bi haberiz çoğu zaman...
Bu sene ki tema güzel, kaçırmadığım bir iki sergi daha var onlara da bakıp gitmek istiyorum.

İyi  haftalar.
 











Yorumlar

  1. BU cins kedilere bayılıyorum ben.Çok güzeller. Gittiğiniz serginin çok konusu oldu haberlerde falan.İlginç bir sergi anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir ev kedisi, ama benim için en büyük etken tepelerde gezmemesi :)
      Sergi çok güzeldi, öyleymiş haberlere bakamıyorum o yüzden bende birkaç kişiden duydum, sergiyi protesto falan etmişler.
      Oysa ki başka bir gözle bakmak lazım bu heykellere..
      Selamlar, sevgiler.

      Sil
  2. Ben çok istedim Abdülmecit köşküdeki sergiye gitmeyi ama fırsat bulamadım bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu denk gelirsen git derim Gamze'cim, sergi ve köşk görülmeye değer bir yerdi.

      Sil
  3. Pamuk bulut diyelim biz ona :))) Ahhh bu çocuklar, nasılda güzel fikir değiştiriyorlar her köşe başında :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, hayal güçlerine, fikirlerine hayranım çocuklarım.
      Öperim çok iyi çalışmalar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi