Şekersiz 21 Gün Diyeti....iiiiiiiii......

Şu İnstagram'da epeydir dolanan bir akım var; "Şekersiz 21 Gün Diyeti" .
Yazarı bir diyetisyen. Bu diyeti yapan birkaç kişinin paylaşımlarını okudum, internetten de biraz bakındım ve başlamaya karar verdim.
Sonuçta tatlısız bir yaşam düşünemiyorum modunda biriyim ve her şeyin başı bu yapay şekerler.
Bayadır kafamda evirip çevirip duruyordum. "Gülşah artık dur demelisin yoksa işin sonu kötü olacak" diye.
Sonuçta her yıl kilo alımım da artıyor... Evet kendimi gerçekten de olduğum kilo ile seviyor ve beğeniyorum ama ilerisi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Bu sebeple artık yediğime-içtiğime dikkat etmem gerek.
Netice de sağlıklı yaş almak istiyorum/z karı koca. İleriye dönük hayaller çok. :)
internetten alıntıdır görsel

Bir haftam doldu bile. İlk bir kaç gün değil de 6. gün fena tatlı isteğim geldi, onu da kahve içerek bastırdım. İlk defa iyi gidiyorum diyebilirim.
Tabi 21 gün bittikten sonası önemli, artık bunu yaşam biçimi haline getirmem gerek.
Şuan 12.gündeyim ve artık canım tatlıyı fazla istemiyor. Hatta "teşekkürler yemeyeceğim" demek hoşuma bile gitmeye başladı.
İnanın benim gibi tatlı severler için çok zor aslında. Normal de kolaydır bazıları için "hayır yemiycem" demek... Ama benim için ertelenen bi şeydi.

Artık daha az hatta çok az tıkanıyorum, sabahları daha dinç uyanıyor ve gün içinde ki uyku bastırmalarım biiti gibi....

Hedefim bunu yaşam biçimi haline getirmek.
Kendimi çok iyi hissediyorum.

Ve anladım ki bunun kilolu olmak/zayıf olmak ile ilgisi yok. Şeker hele hele glutenli ve yapay şeker o kadar tehlike organlarımız ve yaşamımız için...

Bazı bloggerlarda da okudum ve yapan var bu diyeti.
Var mı eklemek istediğiniz yada yapanınız böyle bir yeme alışkanlığı?

Yorumlar

  1. Geçtiğimiz Ekim ayından beri bizde dikkatli besleniyoruz.Eşim oniki kilo verdi.Tamamen şekersiz diyemem.Çünkü zaten hergün şekerli yani tatlı tüketen bir çift değiliz.Kahve ve çayda şekeri bırakalı yıllar oldu.Bıraktığımız en önemli yiyecek pilav ve makarna oldu.Nerdeyse ayda bir öğün yer olduk.Ki ben tam bir makarna delisiyimdir.Ekmeğide bıraktık.Sadece sabah bir dilim.Bazı başka şeylerede dikkat edince oldu, gitti kilolar..Umarım devamlı olur diyetiniz.Birde diyet demeyin sağlıklı yaşam için ,diyin ve buna inanın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel... darısı bana.:)
      Haklısınız aslında Mehtap Hn. diyet değil de yaşam biçimim olmalı bu. Bizde bir tek sabahları ekmek tüketyoruz oda beyaz ekmek değil. Aztuzlu ve şekersizdir çayımız kahvemiz.
      Ama işte abur cubur veya atıştırmalık dediğimiz şeyler bende çoktu. Bir de keyifle yiynce, zor oluyordu birçok şey.
      Ama bu sefer kafamda bitirdim olayı ve çok şükür iyi de gidiyorum. Hayatımın daha sağlıklı olması için iyi bir karardı.
      Selamlar, sevgiler. :)
      23 Nisan Bayramımız Kutlu Olsun.

      Sil
  2. Şahanesin Gülşahcım...
    Eminim devamını da getireceksin.
    Darısı benim başıma ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, başla başla en kısa zamanda Şebnem'cim, birbirimize destek de oluruz. :)

      Sil
  3. Offf offf... Neden tüm güzel şeyler sağlıksız? Neden ben tüm o sağlıksız olan şeyleri en çok seviyorumkine? ;))) offf offff...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep aynı soruyu soruyoru ve sinir oluyorummmmmmm...
      Ve inanın bende sizdenim.. Dur demek zormuş konu sağlık olunca..
      Selamlar. :)

      Sil
  4. Harikasın Gülşah'cım, ben de dönem dönem kısa kısa tatlısız günler yapıyorum, kafamı meşgul edecek bir uğraşım varsa zor olmuyor, bol bol da bitki çayı desteği ile:)) zor kısım ilk günler ve sen onu atlatmışsın bile.. bitince sonuçları da yaz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım 🤗 Aslında kısa molalar gerekiyormuş ama benim gibi biri için inan çok zordu. Çok şükür bayağı ilerledi kendimde. 😊 Yazarım tabi, selamlar öperim çok.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi