Günlük ve Uyurgezer Bir Gölge kitabı...

Serkan Türk'ü instagram'da tanıdım. Yayımladığı fotoğraflarından ve paylaşımlarından biliyorum. Yeni öykü kitabı çıkmıştı. Geçtiğimiz hafta aldım ve bir solukta okudum 
Her gir öyküde "biraz yalnızlık biraz hüzün" var. Sanıyorum bunda yaşamında ki insan ilişkilerine verdiği önem, gözlem ve farkında yaşaması da yatıyor. Tabi bu benim öngörü. 😊
Eğer öykü okumayı seviyorsanız bu kitabı da sevebilirsiniz.
Bunun dışında yazımı yazarken haberlere bakıyordum da... Dolar aldı başını gidiyor, İsviçre "olası bir kriz ve saldırı anın da yapılması gerekenler" adı altında bildirge dağıtmış.. 
Bir ilginç vaka da .. Yabancı bir ailenin doğan kız bebeklerine "Blu" adını verdikleri ve ülke mahkemesi de çifte dava açıyor ve çocuklarının isimlerini değiştirmeleri gerektiğini aksi takdirde mahkemenin verdiği ismi kabul etmek zorunda kalabşleveklerini yazmış  Sebep ne derseniz? Blu ismi hiçbir cinsiyeti çağrıştırmadığı ve isim kanuna da uymadığı imiş...
Ne garip dedim, kızınıza sevdiğiniz bir rengin belki de sizin için çok anlamlı olan bir ismi veriyorsunuz ama mahkeme kabul etmiyor.
Şimdi diyeceksiniz ki bunlar gündem boşmuş yani Gülşah? Benim gibi uzun süredir haber izlemşyorsanız garip geliyor. Arayı açamam lazım haberler de... 😊
Ben de böyle işte.
Haydin selametle 

Yorumlar

  1. Kitabı yakın bir zamanda okuyacağım diye söz veremem. Kotayı doldurduk çünkü... :)

    Ben de bu isim konusunu anlayamıyorum. Belki bizim koyacağımız ismi çocuk beğenmeyecek. Belli bir yaştan sonra isim seçme konusunda hakları olmalı bence. Eski dönem Türk topluluklarındaki gibi. Belli bir kahramanlık gösterdikten sonra :)

    Paylaşım için Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende size teşekkür ederim yorumunuz için.
      Kitap konusunda kota önemli o kadar çok liste var ki sormayın Beytullah Bey.
      Sırası gelirse bi bakın derim yazara.
      Bence de isim çok çok önemli çok etkiliyor yaşamımızı. Hem eski Türkler'de hem de Japon veya Çin'de miydi tam hatırlayamadım ama kişisel özelliklerine göre rumuz kullanıyorlar ya o da çok mantıklı 😊
      Selamlar.

      Sil
  2. Öykü okumayı sevenlerdenim ben de. Aklımda bulunsun Gülşahcım öykü canım çekince alacağım bi alternatif olarak kenarda bi yerde dursun...
    Haber konusuna gelince aynen bende hiç haber izlemiyorum hatta okumuyorum da haber sitelerine bakınca içim kararıyor. Kadın cinayetleri, çocuk istismarcıları, kadın şiddeti, gasp dolandırıcılık, bunlardan haberim olacağına hiç olmasın daha iyi deyip uzak kalmayı tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykü pek sevemiyorum, bu kitap iyi geldi bana. 😊
      Ah Ülkü ahhh o haberler nasıl içimi karartıp gelecek kaygısı oluşturuyor anlatamam. Tamam diyorum karamsar olma, Yaradan bilir geleceği diyorum ama izleyince de içimde ki evham engel olamıyorum ..
      O yüzden de aralar da izliyorum hepten kopma ak için.
      Selamlar iyi çalışmalar canım 😙

      Sil
  3. Öyküleri ben çok seviyorum bazen öykülerden oluşan kitaplara elimin daha çok gittiğini farkediyorum :) Bunu da merak ettim okumalıyım kısa zamanda :)

    Bu arada yeni keşfettim ve takibe aldım bloğunu. Bana da beklerim.

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      Hoşgeldiniz sayfama. 😊 Uğrayacağım sayfanıza Teşekkürler.
      Ne güzel öykü sevmeniz. Bazen beni çok sıkıyor öyküler, o yüzden bazı yazarlar dışında okuyamıyorum.
      Ama bu kitap öyle değildi.
      Selamlar iyi akşamlar

      Sil
  4. :)) haberler ilginçmiş gerçekten:) kitabın kapağını çok beğendim bu arada:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya hele benim gibi uzun süredir izlemeyen biri için daha da ilginç. 😊
      Kitabın kendi de güzeldi Eren'cim 😊
      Selamlar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi