Günlük akışım. 😊

Selam.

"Allah'ım çok sıcak 🔥" modu başladı bizim evde benim için.

Zati yazlıkçı modunda yaşıyoruz. Halılar yıkamadan geldi ve serilmedi. Yere basmak iyi geliyor  😊
Sabahtan yada akşamdan parklardayız  Evde de hep bi oyun modu
       
          🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵

🌵Ara ara kendimi dinlerim, özelliklerimi, huylarıma bakarım içimden... Hatta yorumlarım kendimi.

Geçen bir yazı okuyunca aklıma geldi;

🗿Mesela gündüzleri çiğ köfte yemeği hiç sevmem. İlla akşam domuzdan sonra olacak. Neden bilmiyorum ama gece yiyince daha bir lezzetli geliyor. Gündüz "cık"
🗿 Kelimelere çok takılıyorum mesela. Öyle rast gele sevmiyorum kullanmayı oysa biraz relaks olmak gerek sanırım, çevremde gördüğüm kadarı ile. Eğer bir şeyi yanlış dediysem illa doğrusını söyleyene kadar konuşurum. 😬
Bazen Merter "takılma boş ver" der ama ben yapamam. Değiştirme zamanı gelmiş bu huyumu
🗿 Kısa cümle kuranlara hayranım resmen. İlla uzun anlatırım anlatacağımı. Incığını cıncığını anlatırım  Hele de başka bir olaydan bahsedeceksem illa doğru şekilde anlatmam gerek. Kendimde nedense öyle bir zorunluluk hissediyorum.
🗿Film izlerken illa başını kaçırmamam gerek yoksa eksik bir şeyler kalmış gibi hissediyorum.
Bir de filmde diyelim bir sahne oldu orada bıraktılar ya "acaba sonrası ne oldu VS.." diye merak ediyorım.
🎭 En absürd şeyleri merak eder üzerinde düşünürüm... Falan filan derken üç gün önce başladığım yazıyı hâlâ yayınlayamadığımı fark ettim  😊


Yorumlar

  1. var öyle takıntılarımız, rutinlerimiz.Benim ne var acaba ?Düşününce aklıma gelmedi:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var tabi olmaz mı? 😊 Benim de aklıma gelenler bunlar. İyi akşamlar, selamlar.

      Sil
  2. Kısa cümle kuranlardanım. benimde halılar serili değil, bir de parkede iz kalmasa iyi olacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel ya. Benim de öğrenmem lazım kısa cümleler kurmayı. 😊
      Sildikten sonra da kalıyor ya onu da sevmiyorum.
      İyi geceler selamlar.

      Sil
  3. Ohooo takıntı benim işim ya da takıntısız kadın varmıdır diye düşündüm bi an için :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benden ötesin desene😁🙋
      Napalım canım kadın dediğin bizim gibi olur 😊 Selamlar iyi haftalar. 😊

      Sil
  4. Benim evimde neredeyse hiç halı yok yaz kış çok rahatım. sadece yatak odam da iki küçük halı var önceleri o da yoktu ama gece kalkınca gürültü oluyor diye koymak zorunda kaldık. Bir de oturma odamda küçük bir halı var (onu da çok sevdiğim için vazgeçemedim). Salon, mutfak koridorlar bomboş çok rahat. ben halısız dekorasyonu daha çok seviyorum hatta tül perdeyi de sevmiyorum ama onu kaldırmak için çok manzaralı bir ev olması lazım, onu gerçekleştirmeyi bekliyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle "inşallah tez zamanda manzaraşk eve kavuşursunuz" 🙏🏻
      Evde halı bende sevmiyorum. Ama mecburen seriyoruz. Kışın soğugu bayağı kesiyor bir de ufaklık olunca. Darısı bana bir kaç sene sonraya diyeyim. 😊
      Selamlar iyi akşamlar

      Sil
  5. Filmin başını seyretme takıntısı bende de var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi