Selam. 😊

Selam.

Yeni kitabıma başlamadan önce blog yazayım dedim. Yine aralar veriyorum ve her seferinde daha sık yazıcam diyorum.
Yazarken de TRT Müzik kanalını açtım. "Zerrin Söylüyor " programını görünce bıraktım 
Taaaaaa eskiden  ilk müzik kanalları çıktığında ne izlerdim. Hele Kral Müzik kanalı ilk açıldığında evde en ufak boşlukta  annemler de hele evde yoksa bu kanalı açıp, sesi de açıp amma izlerdim klipleri...

📺 Sonra ne oldu bilmiyorum ama vazgeçtim bu kanalları da izlemekten.
Daha çok yabancı dizi ve film izlerken buldum kendimi. Aslında oldum olası televizyonu çok sevmeyenlerdenimdir. Uzun süre açık kalırsa resmen rahatsız oluyorum ... Zamanıma yazık ediyormuşum gibi hissediyorum. 
📺 Bu aralar TLC kanalını seviyorum  Orda ki programlar hoşuma gidiyor  Hele şu ikiliye bayılıyorum  "HAYALİMDE Kİ EV" programını sunuyorlar karı koca.
O eski evlerin yeni halleri beni benden alıyor ... Hele bahçe içinde olmaları, o yeşillikler ağaçlar ... En büyük hatalim benim de kasaba gibi küçük bir yerde, ağaçların olduğu  kuş seslerini duyduğum bir şehirde yaşamak...
Bir de "Temizlik Hastaları" programının seviyorum seni 😁...
Onları izledikçe resmen evde iş aşkına tutuluyorum  😊

Onun dışında; sabah kızı okula götür getir, yemek derken birde üstüne kitaplarımı da okuyunca keyfine diyecek yok.
Havalar da tam petek önü modu oldu evde bana. Soğuk ❄ bastırdı fena....
Birde kar yağarsa oooohh daha ne isterim....
İşte böyle . 😊
Sizden naber?


Yorumlar

  1. Hayalimdeki ev türünde bir kac program izlemiştim ve cidden bayıldım.. dekorasyon, ev düzenleme çok ilgimi çekiyor. Şu aralar netflix izleyicisi oldum, orda da bahsettiğin türde programlar buldum 😊
    Şu aralar acı soğuklar burda da hüküm sürüyor. Ev içi elişi patileri düzenliyorum kendimle 🤗 sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Bende çoook seviyorum dekorasyon programlarını izlemeyi. Netflix dizilerini çoook severek izliyorum hatta filmlerini de ama dediğiniz gibi programlardan haberim yoktu.
      Ev içi partileri seviyorum hele kendimle başbaşa, Müzik ve kştağşarımla 😊
      İyi akşamlar 😊

      Sil
  2. Ben de oldum olası TV izlemeyenlerdenim şimdilerdeyse yalnızca Eurosport izliyorum. Yalnız olduğumda hiç TV açmam bana çok gürültülü geliyor. Bahsettiğiniz programları eşim seyrediyor güzeller hakikaten:) Elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gül Hn.
      Bende bir türlü tv sevemiyorum. Bir kaç açık oturum veya haber kanalını onda akşamlar bir kaç saat izleyebiliyorum ...
      İşlerim biter bitmez en büyük keyfim kitapları m ve köşem 😊
      Selamlar sevgiler.

      Sil
  3. TLC kanal açıksa bende kilitleniyorum hele Ağır Yaşamlar varsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara Ağır Yaşamları izliyordum ama bazen içim kaldırmıyor...Selamlar iyi akşamlar 😊

      Sil
  4. Ben de aynı programları seviyorum TLC kanalı çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yalnız olmamak. 😊
      İyi akşamlar Serpil

      Sil
  5. Evden dışarı çıkmamalık havalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hele bu havalar da evde olup keyif yapmak 😊
      İyi akşamlar selamlar

      Sil
  6. Almanyada hava buz gibi. BENDE aynı mordayım.Kisin kabuğumiza çekilip kahve,çay eşliğinde kitaplara dalmak yapılacak en güzel şey ♥️♥️😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Henüz burası buz kesmedi ama yakındır daha da soğuklar.
      Gerçekten de öyle kışın en güzel yanı kahve kitap. 😊
      Selamlar 🤗

      Sil
  7. Ben de tlc de pastacılar kralını severek izliyorum
    Ankara’ya ilk kar yağdı
    Ama ben soğuk sevmiyorummmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Kalabalık Aile programının seviyorum. 😊
      Bizim buraya da göstermelik yağdı.
      Şöyle dolu dolu yağsa açsak tülleri modundayım.
      Selamlar.

      Sil
  8. tlc de emlakçıları izlemeye bir başlamıştım ki zor ayrıldım. şimdilerde açmamaya çalışıyorum. sanırım bir çeşit hastalık o kanal, aman dikkat edin derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi az tv izleyen biri için iyi geliyor Büşra'cım.
      Selamlar 🤗

      Sil
  9. ne güzel Gülşah'cım, ben de tv sevmeyenlerdenim, zaten çocuk vs derken zaman da olmuyor ama iyi oluyor:)) yazını yine keyifle okudum, eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar sevgiler benden de sana Eren'cim. 😊
      İyi haftalar 😊

      Sil
  10. Ben de çok televizyon izlemeyenlerdenim. TLC' deki o programı ben de çok seviyorum. Havalar cidden soğudu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam.
      İyi ki az da olsak "sevmeyenlerdeniz" tvyi..
      Selamlar iyi akşamlar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi