BİTEN KİTAPLARIM...

Selam. 😊

İlk kimin sayfasında gördüm tam hatırlamıyorum ya Lale in Bahçesi yada Macera Kitabım Özlem'indi. Artık ikisi de diyeyim  😊

Napoli Romanlarından bahsediyorum canımmmmm... 🤗

Serinin iki nci kitabını da bitirdim.
"YENİ SOYADININ HİKAYESİ " Bu sefer bizim kızlar büyüyor....
Çok arada kaldım bu kitapta.
Zaman zaman Lenu'dan yana oldum zaman zaman da Lili'den. 😊

Bir mahallede yaşanan arkadaşlıklar, dostluklar  okul yılları bu kadar doğal anlatılabilirdi.

Özellikle Lenu'nun yer yer pasif kalması sonra açılması derken kendi zamanımıda düşünmedim değil.

Tabi her memlekette küçük yaşta evlilik var...
Lili'nin cesurluğu, her şeye rağmen kocasının dayaklarına rağmen bazı durumlarda vazgeçmemesi, direnmesi...güçlü kadın Lili .. Bakalım diğer seride nasıllar?
Dört kitabın tamamını okuyunca daha detaylı yorum yazarım. 😊

Siz okudunuz mu? Ne düşünüyorsunuz??

Diğer kitabım da;

Jose Saramoga'dan BİLİNMEYEN ADANIN ÖYKÜSÜ

60 sayfa kitaba bir dünya sığdırmış neredeyse yazar. Okuduktan sonra böyle hissettim....
Eğer daha önce hiç bir kitabını okumadıysanız bu  kitapla  başlayın.
Evet yine nokta bir iki tane var, cümle sonu virgül ile devam ediyor ama anlatım dili daha sade daha akıcı 

Bir akşam üstü Beşiktaş dönüşü Kadıköy sahilde bulunan Kadıköy Şehremini Edebiyat Tarih Kütüphanesi'nde ağaçlar eşliğinde okudum 
Okurken bana geçen hissiyatı ise... Büyüdükçe ne kadar da her şeyi mantığa büründürüp hayallerimizden vazgeçiyoruz  Kendimize imkansız diyoruz artık benden geçti diyoruz.... Uzar bu cümleler....

Öyle işte.... 😊
Selam eder sevgilerimi yollarım. 🤗

Yorumlar

  1. Yorumlarınıza göre bu kitabı okumalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki kitap da favori kitaplarım 😊 Tavsiye ederim.

      Sil
  2. Napoli Romanlarını bir çırpıda okudum geçen yıl. Çok beğendim. Bence Ferrante edebiyat dünyasının hanidir beklediği bir soluk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar doğru bir tespit Tülin Hn.
      İnanın elimden bırakmak istemedim Bitsin hiç istemedim
      Selamlar sevgiler. 😊

      Sil
  3. Kitap listesi hiç azalmıyo ama böyle olursa yaaa ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Ece, napcaz bu bizim listeleri bilmiyorum 🙈😁
      Selamlar

      Sil
  4. Keyifli okumaların olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 Selamlar sevgiler. 😙😙😙😙

      Sil
  5. Napoli serisinin sırayla isimlerini yazarmisin canım ya bakayım bende alayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikisi de. 😊
      1.kitap : Benim Olağanüstü Arkadaşım
      2.kitap: Yeni Soyadının Hikayesi
      3.kitap: Terk Edenler Ve Kalanlar
      4.kitap: Kayıp Kızın Hikayesi
      Sıra bu şeklide Sevim'cim. 😊

      Sil
  6. Napoli serisini ben de okumayı çok istiyorum bu sene. Elimdekileri bitireyim ilk bu seriyi alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen al ve oku öyle güzeş bir seri ki Şebnem'cim. :))))
      Bitince seri napıcam bilmiyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi