Günlük Haller....

Selam. :)

Bayram gezmesi bizde kısa oluyor... Babam yeni gitti Ortaca'ya, Sevdoş'umda Ortaca'da annesinin yanında... Bizde burada .:))
Sabah kahvaltıya kardeşim geldi, sonrası kıza söz vermiştik oyun parkına götürdük. Ordan kayınvalideme geçtik. Apartmanda da iki sevdiğim ablam var onlara çıktık...hop bitti bizim bayramlaşma........

Sonrası ise Umay'a yaradı hatta "anne bana bayram 4 gün" deyip deyip durdu.😊😁
Uzun zamandır "Ters Ev" e gitmek istiyordu. Maltepe Park' a gelmiş götürdük,  ordanda zıplama trapezine bindi,  aman deymeyin keyfine.
Bizde onun  peşinde pek bir  şendik çocuklar gibi 😬😊

Tabi benim alerji ilaçları yüzünden hayat kalitem o kadar düşük ki.... Sabahları çok zor kalkıyorum,  gün içi uyumak istiyorum ve devamlı bir yorgunluk halindeyim...
Bazen öyle daralıyorum ki bu alerjiden....

Öyle işte bir bayramın daha sonuna geldik. ...
Güzel bir günden kalan bir kare ile bitireyim yazımı.

Selamlar efenim. 🌼🌺

Yorumlar

  1. geçen bayramın kutlu olsun. Alerjiler sanırım bu aylarda artıyor,geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizin de Sevgili Mehtap Hn.
      Hem artıyor hemde beni çok etkisiz hale getiriyor.....
      Günaydın selamlar.

      Sil
  2. ters eve haberim olsa bende gitmek istedim iyi gezilmiş o halde geçmiş bayramınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. Hâlâ Maltepe Park bahçesin de var Ters Ev, netten bir bakın derim.
      Sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun.
      Selamlar.

      Sil
  3. Bayramlar öyle artık. Kısa ziyaretler ile bitip gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın..... Hele aileler olarak çekirdek aile modunda yaşayınca daha da kısa oluyor her şey selamlar.

      Sil
  4. eski bayramlar yok artık. geçmiş bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun.
      Vallahi yok, eskiden bunu diyenleri pek anlamazdım ama yaş aldıkça daha iyi anlıyorum.
      Selamlar.

      Sil
  5. Her şeyle birlikte bayramlar da hızlanmaya başlıyor sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Bey öyle güzel dediniz ki en doğru ifade bu oldu. Her şey gibi bayramlar da teknolojiye uydu maalesef.....
      Selamlar.

      Sil
  6. bayramlar çocuklar için ve onlarla bol bol zaman geçirmek için harika oluyor...umarım en kısa zamanda kurtulursunuz ilaçlardan ..resime bayıldım..o kadar doğal ki...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Kocaman amin diyorum öyle etkiliyor ki hayatımı...
      Selamlar sevgiler benden de. Fotoğraf yorumu için ayrıca teşekkürler 🌼

      Sil
  7. alerjin dışında her şey çok tatlişmiş :) çok sırıttııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Deeppp....
      Bende senin yorumlarını her seferinde keyifle okuyorum tatlım 🤗😙🎈

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi