Güncem....


Geçen  haftasonu"Çocuk  Maratonu"etkinliği vardı, jimnastik öğretmeni "gelir misiniz?" diyince bizde gittik. Umay benle koşmak istedi. Keyifli bir pazar günü geçirdik. Koştul, güldük, çocuklar kendileri için hazırlanan etkinliklere katıldılar.  Çok kalabalıktı.

Haftaya başladık bitirdik bile neredeyse....
Hava öyle güzel ki...ayrı severim sonbaharı..... Hem renkleri bakımından hem de havanın o hafif içimi titreten,  üşüten tavrına hastayım... 😊

Tek içimi üzen, içimi dağlayan bir şey var o da annemi bu ay da hastaneye yatırmıştık............... İnşallah şimdi uyuduğu yerde rahattır anneciğim......... Her geçen gün daha da zor oluyormuş.......bazen fotoğraflara bakıyorum da.... Daha erkendi bu bakmalar diyorum... Sonra kendimi teselli ediyorum.........


Bu aralar kızı okula  bırakıp dönünce kitaplarıma sarılıyorum. Özlemişim oturup kitap okumayı.


Bitirdiğim kitaplardan biride...
Isabel Allende/ Yüreğimdeki Ülkem....

Yazar ile okuma grubumuz vesilesi ile tanışmıştım. Kaderin Kızı kitabını okumuş ve sevmiştim. Sonra listeme diğer kitaplarını ekledin fakat bir türlü sıra gelemedi kendisine 🙄
İndirimde de bu anlatı kitabını görünce aldım. İyi ki önce bunu okumuşum. Çok derin detaylara girmeden ailesini, yaşadıklarını, ülkesini ve kitaplarında ki bazı karakterlerin nasıl ortaya çıktığını anlatıyor Sevgili İsabel Allende.

Özellikle büyük büyük babası ile diğer aile üyelerinin yaşamları... Yaşam mücadelesi,  ülkesi ve ülke sorunları,  politikası...yaşadığı göç ve hissettirdikleri...... Artık daha farklı bir gözşe okuyacağım kitaplarını,  özellikle Ruhlar Evi'ni.

Biten bir diğer kitabım da; Nihan Kaya/ Bütün Çocuklar İyidir


Benim aldığım kitap 68 sayfalık daha çok gençler,  çocuklar ve yetişkinler içşn olan kısa kısa anlatılardan oluşuyor. Üçlemenin son kitabı olur kendileri. 😊
Her ne kadar içinde ki bazı bilgileri biliyor gibi olsak da önemli olan davranışlarımıza yansıtmak.... Yoksa kimle konuşsak,  herkes her şeyi çok biliyor....

Kitapta anne babalara da sesleniyor yazar ve siz diyor içinizde ki çocukla barışır, konuşur,  dinlersenşz çocuğunuzla da iletişiminiz iyi olur. Zaren en büyğk sorunumuz büyüdükçe içimizde ki sesi susturmak olmadı mı?
Nederler?, ayıp,  şimdi öyle yapmayayım ayıp olur, gülerler... Cümleleri bitirmiyor mu?bizi......












Yorumlar

  1. nihan kayanın bu kitabını ben de bu hafta okudum yazcaktım bloga :) hafif hoş kitaptı. yazar değerli onun daha derin kitaplarını okurum diyom artık. allende çok iyi yaa :) senin haberler de hoş. anne hüznü tabii yaaa of yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet diğer kitaplarına da bakmak gerek. Anlatımı güzel.

      Sil
  2. canim nur icinde yatsin annecigin.Ne guzel bir gun gecirmissiniz,anali kizli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sağol Sibel'cim...
      Büyüdükçe daha keyifli oluyormuş 😊

      Sil
  3. Işıklar içinde uyusun anneciğin ♥ Yokluklarına katlanmak gerçekten zor :(

    YanıtlaSil
  4. Mekanı cennet olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  5. Nur içinde uyusun annceğin Gülşah'cığım :((

    YanıtlaSil
  6. Güzel,sade ve şık blogunuzu beğendim ve takip ettim.Sizi ve bu yorumu görecek arkadaşlar bloguma uğrarsanız mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Nihan Kaya'nın kitapları son zamanlarda çok karşıma çıkıyor. Velilerimle birlikte İyi Aile Yoktur'u okumaya karar verdik. Umarım serinin ilk kitabı odur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi