İnce Memed Serisi Yaşar Kemal

 İg'de #1nobel1klasik grubumuz ile her ay bir Nobel Ödüllü klasik kitaplar okuyoruz. Artık öyle güzel bir grup olduk ki... grup içinde okuma gruplarımız doğuyor. 

İnce Memed Okuma grubumuz da öyle doğdu  :)

Benim de aslında uzun zamandır okumak istediğim bir seri idi.... o kadar eksiğim var ki Türk Edebiyatı'ndan...


Sağolsun gruptan bir arkadaşım ilk iki kitabı gönderdi okuyayım diye. Son iki ktabı da pdf olarak indirdim okuyacağım.... Sonrasında da kitaplığıma almak istiyorum. Sonuçta peşimden gelen bir kızçem var :)

Özellikle Yaşar Kemal'in o şiveli anlatımına ve o duyguyu vermesine bayılıyorum. Konusu tabi bildik bir konu... hatta o kadar çok kemal Sunal Şener Şen canlandırdı ki..... 

Ve hala o bilmediğimiz, duymadığımız köyerde toprak kavgası, yönetim şekli vardır diye düşünüyorum... Çünkü insan olan yerde böyle şeylerin olmaması ne mümkün...

Ah diyorum o yaşananları okudukça... gerçekten de büyük şehirde yaşayınca nasıl da bazı şeylerden, duygulardan, keşmekeşlerden uzağız ki.... ve çiftçilik o kadar zormuş ki....

Çiftçilerin emekleri çok kıymetli....

Geç kalmış hissetsem de iyi ki okudum dediğim seri oldu...



Yorumlar

  1. merhaba hanımefendi. yazlarınız çok güzel. akıcı ve kolay okunuyor. umarım devam edersiniz yazmaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Mehmet Bey.
      Teşekkürler naif düşünceniz için.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yaşar Kemal öyle naif yazmış ki Yüreğimin İklimi.. Umarım uygun zamanda okursunuz.
      Selamlar sevgiler :))

      Sil
  3. okudum hepsini iyi tabii, ya keşke filmi olsaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ne zamandır listemde Gülşahcim bir türlü denk gelemedik sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Sağolun. Bende diğer tüm kitaplarını okumak istiyorum. 😊
    Erteleme ek gereken yazarlarımızdan.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  6. Yaşar Kemal Anadolu kültürünü çok iyi işleyen bir yazar... Okuma gruplarıyla okumak keyifli oluyor:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitapları beraber okumak keyifli gerçekten de.
      Sevgiler. :))

      Sil
  7. Herkesin okuması gereken bir seri. Yaşar Kemal'in kalemini çok seviyorum. Bir de bizim buraları anlatınca kitaplarını okurken ayrı bir keyif alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum Yaşar Kemal'i Şule. İyi ki azmış dediğim yazarlarımızdan.Selamlar, sevgiler. :))

      Sil
  8. Okumayı çok istediğim seri. Bir türlü fırsat olmadı. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi