Bahar temizliği....

 Yazımı yazarken balkondan içeri dolan kuş seslerinin cıvıltılarının verdiği huzuru, keyfi, mutluluğu anlatamam. Hele sabahları kalktığımda pencereyi açtığımda duyunca.. Resmen mest oluyorum. Şükür sebebi 🙏🏻

23 Nisan'ı yoğun geçirdi çocuklar bu sene. Tabi o eskiden stadlarda kutlandığı gibi bir hava olmuyor ama olsun, artık okullar da bayağı etkinlik yapıyor. Biz şanslıyiz okulumuz açısından. Müdürümüz çok idealist ve elinden geleni yapıyor. Bu sene okul bahçesine platform koydurttu ve tüm gösteriyi çocuklar o sahne de yaptılar..... Hem onlar hem de veliler olarak bizler coştuk o gün. 😁

Sonrasında arkadaşlarla çocukları yemeğe götürdük... 

Hafta sonu da hava mis gibiydi. Lale Festivali başlamıştı İstanbul'da. Biz de Goztepe Parkına gittik. Nasıl güzel  çiçeklerin görüntüsü anlatamam. 



Biraz yürüyüş biraz da park derken akşamı ettik. 😊

Bu hafta Bahar temizliğine de başladım. 😬 Klasik yazlık-kışlık olayını hallettim. Mutfağı temizledim. Bi kaldı camlar. Yavaş yavaş da onları sildim mi.. Oh missss gibi hazırız yaza.... 

Sizde ne var ne yok? 


Yorumlar

  1. Çiçekler çok güzel görünüyor. Renkleri ne kadar canlı.

    Benim kız da kreşe başladı. Birkaç gün alışma süreci yaşadık ama şimdi bir düzen kurduk çok şükür. 23 Nisan'dan on gün önce okula başladığı için bu sene gösterilere çıkamadı. Seneye 23 Nisan kutlamasını şimdiden merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel bir görüntü var ki Şule... Bahar resmen insanın içine huzur ve sevinç veriyor.
      Hayırlı olsun kızının kreşi. Gösterileri çok keyifli ve komik anlara vesile oluyor.
      Seneye tadını çıkartırsınız artık :)

      Sil
  2. yazı denizi bekliyoz artııık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl bekliyoruz... Kapılarda, bacalarda 😁

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi