Gece yazısı....

Sıcak bir yaz gecesinden selam....😬
 Saat sabaha karşı 4 gibi uyandım sıcaktan. 
Uzun zamandır blog yazmadığım aklıma düştü . :)
Dün akşam üstü Beşiktaş'a geçtim, canım arkadaşımla buluştuk...  
Gece o güzelim dolunay eşliğinde İstanbul çok güzeldi...denizin sesi,havanın hafif esintisi, bulutların gölgesi...
B Blok diye bir cafeye götürdü. Filtre kahvesi çok iyiydi, tatlıları da öyle 🤭🙈

Sohbet ettik, biraz deniz kenarına inip, dolunaya baktık,  hayata dair konuştuk...


Aslında bu aralar içim bir garip..çok sevdiğim bir iki arkadaşımın eşinden ayrılacak olması biraz üzüyor tabi. Elbette bir sorun varsa ve düzeltilemiyorsa ve ayrılık kararı alındıysa bana göre en doğrusu bu...lakin yine de can sıkıcı bir durum....  
 
Bunların dışında bu sene ev- masa tenisi arasında geçiyor zamanımız, arada da havuza kaçıyoruz.... nedense bu sene sabahlayamadim..çok çabuk yoruluyorum ve gece de belirli bir saatte uykum geliyor, alıklaşıyorum  sonra da doğru yatağa...😬

Velhasıl gecenin bu saatinde benden bu kadar 😀 

İyi geceler blog.....




Yorumlar

  1. Selam uyku düzensizliği ile bende boğuşmaktayım. Bizim cephedede ayrılık haberleri yaza damga vurdu. Üzüldük. Ama ili kişi arasında olan bir durum. Yakın ilişkilerde üzülmemekelde değil. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam.😊 bu sene ayrılığa dair sanırım... evet çok üzücü oluyor duyunca ama hayırlısı belkide böyledir diyoruz... selamlar, sevgiler🌸

      Sil
  2. Sıcaktan zaten herkes bunaldı. Bugün ve dün saat 6da ayaklandım gece boyu uyuyamadım. :)
    Havuza bi türlü gidemedim bende yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu haftaya kadar akşamları o kadar serindir ki..birden sıcaklar bastırınca afalladik sanırım... İstanbul'da büyük kurtarıcı havuz, darısı size.
      Selamlar

      Sil
  3. masa tenisi ve havuz, en sevdiğim şeylerden, iki sporu da yaptım yani :)

    YanıtlaSil
  4. Sıcaklarda uyunmuyor ama tam olarak uyanık da kalamıyorsun. Yarı uykulu bir hâlde geziyorsun, bu da pek verimli olmuyor maalesef.

    Boşanma haberlerine üzüldüm. Kimse ayrılmak için evlenmiyor. Umarım herkes kendi yolunca mutlu olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Şule'cim 🙏🏻 dediğin gibi kimse boşanmak için evlenmiyor... bu uzun yolda bazen çiftlerden biri aile kavramını unutuyor...

      Sil
  5. Ben beceremiyorum ama erken yatmak iyidir, sağlıklıdır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesintisiz uyusam bence de erken yatıp erken kalkmak en iyisi ama geceyi çok ama çok seviyorum Sezer. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi