Nerde Kalmıştık?

 Bir şekilde devam ediyor hayat..... 

Hayatımızda ki en büyük yenilik " yavru kedi"sahiplendik. Umay Kız çok istiyordu sahiplenmeyi. Kuzenim de 6 yavru kedi bulmuş evinde onlara bakıyordu. Bu arada kuzenimin kendisinin 11'e yakın kedisi ve köpeği var. Hepsi de sokakta muhtaç olarak bulduğu ve bırakamadığı kedileri.... Ama ev artık almadığı için 🫣 bulduklarni iyileştirilip ya da yavruysa birz büyütüp sokağa bırakıyor. İşte biz de o dönem çok kararsızdık... Ama aklımızın bir köşesinde vardı... Gittik ve Umay'a bıraktık hangi kedinin bizle geleceği seçimini...  Tek kriterimiz " dişi kedi" 🐱 olması idi ☺️


Adını "Mıncır" koydu. Çok tatlı bir kız Mıncır, tam bir sevgi arsızı, tabi bunda bebek olmasınında verdiği bir tepkiymis. Yalnız devamlı oyun istiyor, oynuyor, yiyo- iciyo-mıçıyo yatıyor 😂

Benim tek kriterim; mutfağa girmeye alışmaması. O yüzden mutfak kapısı hep kapalı.. 

Onun dışında rutin hayatıma devam. Okuyorum, geziyorum, izliyorum......


Yorumlar

  1. Hayirli olsun sizin bicirik da hayvanlar cok guzel, hele de evde cocuk varsa faydasi da buyuk. Bizde 4 cocuk var evde. Bizim bir kac sene once sahiplendigimiz kedimiz ölünce cok etkilenmis ve ben bakamiyorum hayvanlara diye bir daha eve kedi sokmamaya karar vermiştim. Yeni tasindigimiz yerde her bir kac ayda bir ölmek üzere olan bir yavru buluyoruz. Şimdilik mecburen 2 kedi aldik eve burdaki ikametimiz boyunca umarim daha fazla bulmayiz. Cunku ben aldigim bir kediyi oyle sokaga kolay kolay birakamam ki, hayvan eve alisinca disarda cok fena hirpalarlar onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deniz. Açıkçası evde çok zor bence bir hayvana bakmak. Umay çok isteyince hadi dedik. Alışma turlarındayim. Gece ara kapımızi kapatıyoruz mesela. Henüz bizimle yatmasına iznim yok 🙈
      Evet ya öldüklerinde etkilenmemek ne mümkün. Artık birlikte yaşıyoruz ve acı verir.
      Selamlar sevgiler 🪷

      Sil
  2. mıncırı mıncırıyonuz yanii :)

    YanıtlaSil
  3. Kediniz çok tatlı:) Şimdiki çocuklar, gençler bizden daha iyiler sahiplenme konusunda.
    Sevgiler hepinize...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar doğru dedin Sezin. Düşününce bir çok yönden farklılar. Daha duygularına ve kendi isteklerine göre hareket ediyorlar. Bizden de sevgiler 🪷

      Sil
  4. Çoook tatlı, instagramdan paylaştığında bakıyorum hep:))) Ben de kedileri aşırı seviyorum, en güzel arkadaş onlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok kitap keşfi 🪷☺️ paylaşmadan duramıyorum 🙈 selamlar sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Günlük, Sergi Gezisi