Harika bir akşam geçirdim.....

Harika bir akşam geçirdim.....

Harika bir akşam geçirdim..... - 1 Harika bir akşam geçirdim..... - 2 Harika bir akşam geçirdim..... - 3 Harika bir akşam geçirdim..... - 4
Nasıl güzel bir gündüüüü. Özlemişim grubumuzu.
Gelmeyenler fazlaydı ama başka türlüde toplaşamıyorduk. Bizde kim gelirse buluşalım dedik ve toplandık, güldük, sohbet ettik, bol bol fotoğraf çekildik.... :)))
Hepimizin ihtiyacı varmış böyle bir toplantıya. Eski, yeni dedikodularımızı  yaptık, ordan burdan sohbetler, kzı kıza muhabbetlerrrrr... :))))))
Gerçi içimizde Bahadır'ımız vardı  ama oda bize eşlik etme nezaketinde bulundu, :)))))))
Canım arkadaşlarımmmmm sizi çook seviyorummmmm, :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi