Güle Güle 2011

Eveet http://firariruhumunseyirdefteri.blogspot.com/ yeni bir mim konusu ile bizede yazı yüklediii :)))) ama tatlı bir yük buu, keyifli. Bakalım 2011 bana neler öğretmiş.... :)
  1. Hastalıklar da erken teşhisin ne kadar önemli olduğunu hatta yaşamımızı uzattığını öğretti. Eğer zamanında annemi doktora götürüp gerekli testleri yaptırmasaymışız geç kalabilirmişiz. Bu üzden ne olursunuz sağlığınızı ihmal etmeyin...
  2. Çok konuşmanın iyi olmadığını, her bildiğimi iyi niyetle de olsa paylaşmamam gerektiğini öğretti. Bazen kişilerin dinlemek yerine kendilerinin araştırması, okuması gerekiyor. Deneyimlemeleri için hazır bilgiyi herkeze sunmamak gerektiğini öğretti....
  3. Anladım ki fazla mütevazi olmamak gerekiyormuş. Çok fazla hoşgörü karşındakini daha fazla sınırlarını aşmasına neden oluyor. Bu sebeple herkesin haddini bilmesi gerekiri öğretmek gerekiyor tabii usulünce. :))) Mütevailiği elden bırakmadan ...
  4. Bu yıl zamanı çok iyi kullanamadım. Yeni yılla birlikte "zaman"ı iyi kullanmayı öğrenmem gerekecek.
  5. Herkesin anlatacak bir şeyleri var. Daha fazla dinlemek, daha az anlatmak gerekiyormuş. 
  6. Bu sene hiç şiir kitabı okumadım, yeni senede aldığım kitaplar arasına şiir kitaplarıda serpiştirmeliyim.
  7. Bu sene başladığım rejimin sonunu getiremedim. Bahanelerim çoktu. Bu sefer bahanelere sığınmadan sağlıklı beslenmeyi öğrenmem gerekiyor... :)))
  8. Bu sene çok tembellik yaptım, önümüzde ki sene tembellik yok.... Türk, Öğün, Çalış..... Nerde hareket orda bereket düsturunu benimseyeyim en iyisi ben hehe. :)))
  9. Anam bu mimlenmek olayı da amma çok şeyi düşündürüyormuş. Nerdeyse bütün seneyi geçirdim gözümün önünden. Fena mı oldu HAYIIIIRRR, çok iyi oldu.
  10. Gezi kütabı almıştım ama gezemeden bitti sene... fotoğraf çekip paylaşımlar yapacaktım, buda kaldı seneye...
  11. Aklıma gelmiyor yeterli sanırım bu kadar. :)))))))))))
Hadi bakalım diğerleri sıra sızdeeeee.... Yeni yıla az kaldı. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi