Puslu, yağmurlu havada... Cat Stevens dinlemek...

Puslu, yağmurlu havada... Cat Stevens dinlemek...

Puslu, yağmurlu havada... Cat Stevens dinlemek... - 1 Puslu, yağmurlu havada... Cat Stevens dinlemek... - 2
Sabah bir uyandım hava karanlık, yağmurlu ve çook soğuk. ( Allah sokakta kalan hayvanlara ve insanlara yardım etsin)
Zorla kaltım yataktan, normalde uyumayı sevmeyen biriyimdir, geç yatıp erken kalkmaktan hoşlanırım. Ama ne zamandır sabahları 09.00 gibi kalkıyorum ve hiç hoşuma gitmiyor o saatlere kadar yatmak... Gün ölüyor bana göre ve zamanımı uykuda geçirmek hiç işime gelmiyor...
Neyse kalktım, kahvaltımı yaptım ve dedim ki kendime " Gülşah'ım bu hava da hangi parçalar güzel gider?" hemen iç sesim cevap verdi... Cat Stevens Best Of albümü. cool
(Sanatçı ile Sigorta Şirketinde çalışırken patronum sayesinde tanışmıştım. Kendisi çok severdi ve devamlı Best Of albümünü dinlerdi. Benim de o kadar hoşuma gitmişti ki hemen almıştım. Aldığım dönem yabancı şarkıcıların cd çok pahalıydı ama yine de almıştım.  Bana çok şey öğrettiler karı-koca. Hayata bakış açımı değiştirdiler diyebilirim....)
Hemen cdyi cd çalara yerleştirdim, cam kenarına oturdum ve yağmur sesi bir yandan Cat Stevens bir yandan keyfine vardım. An-ların tadını çıkartmayı seviyorum....
Öyle iyi geldi ki ruhuma, sanki o kaygılı, endişeli Gülşah gitti, yerine başka Gülşah geldi... iyi ki iç sesimi dinlemişim....
Size de tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi