Biliyor musunuz? :)

Bloğumun üst kısmına eklediğim fotoğrafı ben çektim. Yaz ayında balkonumun önündeki ağaçta anne serçe yavrusunu besliyordu... 
Bir kaç kare yakaladım. Hatta diğerlerinide paylaşayım sizinle... harika bir görüntü çünkü. :))


annesi mama getirmeye gitti. :)


daha ağzının perdeleri duruyor...



çook acıkmışşşş :))






bu karede arka pencereden.. :)

bu kargacığı kuzenim dışarda bulmuş, yavruydu o zaman, iyileştirdi ve doğaya bıraktı. yalnız kargalar gerçekten çoook akıllı.. :) evde bakınca daha iyi bir anlaşılıyor... :)

Yorumlar

  1. tüyleri bile doğru düzgün değil daha, minicik, yavrucuk :) herşey ne kadar güzel doğada ya... paylaşım için teşekkürler, çok güzel, çok :)

    YanıtlaSil
  2. cok kalliteli ve cok net cikmis yakindan oldugu halde bile :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. @maya teşekkür ederim. Evet minicikti, hatta siz fotoğrafta büyük olduğuna bakmayın yavruydu... :))
    @guzelgul yarı profosynel makine ,ile çekiyorum ve istediğim netliği alıyorum. Fotoğraflamayı seviyorum çevremi. :)))

    YanıtlaSil
  4. Bende arka balkonda kanadı kırık bir karga beslemiştim. Ama bir kaç gün yaşamıştı.

    YanıtlaSil
  5. Kuzenim tam bir hayvan dostudur, ve üzüldüm o karga için. Gerçi bizde seviyoruz hayvanları ama evde bakmıyoruz. Kuzenimin 2 tane kedisi var, ve sokakta yaralı bir hayvan gördüğünde alıyor, veterinere götürüyor, evine misafir ediyor ve iyileştirip tekrar bırakıyor. Tabi her zaman mutlu sonla bitmiyor. Serçe ve güvercinler daha zayıf olabiliyor ve ölümle uğurlayabiliyor evinden. :(

    YanıtlaSil
  6. ne güzelfoto..bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. @don kişot mu olmalı teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi