Her Güne Bir Dua Dua Öyküleri & Dua Ayetleri Senai Demirci / Semine Demirci


Senai Demirci ile bu kitap sayesinde tanıştım ve çok beğenerek okudum içindekileri. Bazen uzakdoğu cümlelerini almışlar, bazen ayet, bazen söz.... Ama rastgele açıp okuduğunuzda her seferinde tebessüm ederek okuyorsunuz. Başucunuzda duracak bir kitap, sayfalarını rastgele açıp okuyabilirsiniz...
Sizde beğenir misiniz bilmem ama ben yazarı beğenerek ve ilgi ile takip ediyorum. Özellikle olaylara bakış açısı, yorumlaması, seçtiği kelimeler.....
Bu kitaptan sonra sitesinden takip ettim kendisini ve bir kitabını daha beğeni ile okudum...
Sizede tavsiye ederim....

Kitabın tanıtım yazısından.....
                       Her Güne Bir Dua (Ciltli)/Dua Sözleri & Dua Öyküleri & Dua Ayetleri
Senai Demirci / Semine Demirci
Çoğu şeyin materyal olana kaydığı, içtenliklerin gündelik telaşlar arasında eridiği, dostlukların sahihliğini kaybettiği bir çağın insanı olarak, burada, herkesin avucuna vardığımız, göz ucuna değdiğimiz bu satırlarda sizin için ciddi, anlamlı, içten, sıcak ve sevimli bir gündem sunuyoruz. Dua etmek, belki de hayatımızın en hareketli ve en evrensel yanı olduğu halde, zaman içinde klişeleşen, daralan, marjinalleşen bir konuma itilmiştir. İstedik ki farkında olmadan ya da fark ederek katıldığımız bu evrensel aktiviteyi, satır satır paylaşalım, kelime kelime çoğaltalım, kalpten kalbe taşıyarak Rabbimizin katına yükseltelim.

Her Güne Bir Dua, bir taraftan size her gün için özel bir dua aktarırken, bir taraftan da dua kültürünün ince detaylarını paylaşmak, derin heyecanlarını çoğaltmak üzere tasarlandı. Her Güne Bir Dua, bir günce formunda hazırlandı. Böylece “kulluğun özü” olarak tanımlanan dua eyleminin her güne, mümkünse her ana yayılmasına özel bir katkı yapmayı amaçladık. Bununla birlikte günlere bakmaksızın başlayıp bitirebileceğiniz türden ya da başucu kitabı gibi başvurabileceğiniz bir dua kitabı ihtiyacına da cevap vermeye çalıştık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi