Bende Mimlendimmmmm... :))))

İlk mimi yazıyorum. Teşekkürler Maya'cım.... ( burdan sizde mime ulaşabilirsiniz)  Zevkli bir şeymiş bu mim. Bu yazıyı okuyan herkes kendi üstüne mimi alabilir arkadaşlar.... :))) 
Evet başlıyorum cevaplamayaaa...... 



 1.Sence Çok Anlamlı Bir Söz?
" Ne ekersen onu biçersin..."  Sonuçta bir karma yasası var ve yaptıklarımız bir şekilde karşımıza geliyor.....


2.Makyajında olmazsa olmazın?
" Allık" sade, hafif bir makyajdan yanayım ve bir kadına allık bana göre çok yakışıyor. Tabi birde rimel....


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir? 
" Devamlı tebessüm ettiğimden iç güzelliğim dışıma yansımış sanırım :))) " inanın kullandığım belli bir marka ürün yok. Doğal yüz yıkama sabunu ile yıkıyorum yüzümü. :)))


4.En sevdiğin içecek? 
"Nescafe. Ve günde bir tanede Türk Kahvesi" Gün içinde muhakkak nescafe keyfim vardır. Helede kitap okurken. :) Tabi arada bitki çayları, yeşil çay, adaçayı....

5.Nefret ettiğin bir şey? 
"Kişilerin hadlerini bilmemeleri, kendilerini çok şey sanmaları, kibir" vs... var bu tarz şeyler işte. Hımmm birde gıdıklanmaktan hiç hoşlanmıyorummmmm :))))

6.En çok sevdiğin iltifat? 
"Ne kadar pozitifsin, çok şekersin" iltifatlarını severim. Çevremden sık sık duyarım. :))) Ama şımarmammmm :))) mı acaba? bilemedim bak şimdi heheheh :))))

7.Favori kitabın? 
Bu soru hiç bana göre değil.... Simyacı, Alamut Kalesi, Savaşçı, Dört Anlaşma.... vs... çok varrrrrrrrr :))

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? 
Bugüne kadar kimse bir şey demedi, bilmiyorum valla. 

9.Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün? 
Gül temalı objeler... Çiçek olarak severim Gül'ü ama objelerde bir türlü sevemedim.....

10.Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü? 
" Mat bir ruj"......       


Evet sıra sizdeeee...... :)))

Yorumlar

  1. aaa!:))blogcuda da vardı bu mimlerden:))mimin soruları da cevapları da güzeldi:)şimdi sıra bizde mi? eh peki:))

    YanıtlaSil
  2. Evet Müjde Ablacım. Sıra sizdeee... :)) Blogcuda rastlamadım, yetişemedim sanırım. :) Nasip burdaymış...

    YanıtlaSil
  3. :) Aman ben almayam....
    Hani derler ya adım çıkmış dokuza inmez sekize...
    Hayırlı pazarlar can dostum...
    İyki varsınız muhabbetle :)

    YanıtlaSil
  4. @ Muammer Aygün siz bilirsiniz. Neden adınız çıktı dokuza bilmem ama sizede iyi pazarlar. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi