Babamın Penguenleri Mr. Popper's Penguins

Film 26 Ağustos 2011 tarihinde vizyona girmiş ama izleyememiştim ve izleyelim dedik. harika eğlenceli ve komik bir filmdi. Ayrıca aile kavramı, sevginin aktarılması ince detaylarla güzel aktarılmış. Zaten Jim Carrey'e hayranımdır. İzleyin derim....Ailecek izlenebilecek en iyi filmlerden...


Filmin Özeti

New York’taki dairesinde penguenler ile birlikte yaşayan Tom Popper’ın komik hikayesi anlatılıyor.Ünlü oyuncu Jim Carrey’nin yine bir komik bir karakteri canlandıracağı filmde başarılı bir iş adamının 6 penguen alarak apartman dairesini buzdan bir kaleye dönüştürme serüveni anlatılıyor. Penguenler ile birlikte yaşamaya başlayan Tom Popper, bakalım yeni sorumluluklarının iş hayatına olumsuz yansımasını engelleyebilecek mi?




Yorumlar

  1. evde penguenler:))))))bu adamı çok severim Gülşahcığım, yalancı bir avukatı canlandırdığı bir filmi vardı tv de izleyip çok gülmüştüm:)Ama sırf komik bir adam da değil, yine tesadüfen tv de izledim 'majestik' di galiba ismi, çok hoş hem romantik, hem hüzünlü bir hikayeydi, arabası nehre düşüp, hafızasını kaybeden bir senaryo yazarı rolündeydi ve nehirden deniz kıyısına küçük bir kasabaya sürükleniyordu o kasabada da eski bir sinema salonu sahibi onu savaşta kaybolan oğlu sanıyordu..çok beğenmiş hatta galiba ağlama reddelerine gelmiştim..

    YanıtlaSil
  2. Gülşah bende bloggerdayım. gunlugumu yapıstırıp cıkıyorum.acıkcası vaktım olmadıgı ıcınde uğrasmadım. hayırlı olsun bloggerın. ıyı geceler.

    YanıtlaSil
  3. http://nilgun57.blogspot.com/
    adresım bu unuttum yazmaya))

    YanıtlaSil
  4. zlemiştim bu filmi,bizde çok severiz jim'i keyifli bir filmdi,keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  5. selamlar öncelikle kandil mesajın için teşekkürler , geçmiş kandilin mübarek olsun:)bu gün tesatüfen karıştırıken tesadüfen spamlarda buldum neden oraya gitti spam nedir ve yorum da kelime doğrulamayı kaldıramadım bir türlü biraz zor iş ama öğreneceğiz:) filme gelince akşama izleyeceğim fikir için teşekkürler.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. @Müjde Ablacım bende hayranıyımdır, Yalancı Avukat filminide televizyonda izlemiştim bende ve keyif almıştım.

    @Nilgün Abla hoşgeldin ve bende sizi izlemeye aldım. :) Teşekkür ederim burayı daha çok seviyorum daha gerçekci ve yalın paylaşımlar ve yorumlar oluyor...

    @Anne eli gibi sizede keyifli, bol güneşli pazarlar. :)

    @Siyahkuğu Amin. Kumanda panelinden yorumlar kısmından düzeltiyorsun spamı. Spam değil dediğinde direk yorumlarına geliyor. Yine Kumanda Panelinden ayarlar kısmından yine ayarları seçiyorsun, yorumlar sekmesinden düzenleniyor. Bende çözene kadar bloggerı.... :)) Ama alıştım şimdi. İyi seyirler. Yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. filmi izledim canım,harika duygusal bir komedi izlemeyenler senin tavsiyene mutlaka kulak vermeli fikir için teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. @ SiyahKuğu beğenmene sevindim ve teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi