Hava güzel, camlar açılaa... :))))

Bugün hava miss gibi...açtık tüm camları, ettik bir güzel kahvaltımızı... :)))
Eşim derneğe ders vermeye giderken bende başladım ortalığı toplamaya... sonrası keyif zamanııı :)))) Bu aralar fazla kitap okuyamadım, tekrardan başlamam lazım çünkü elimdeki kitaplar bitsin ki yenilerini alayım.. :)))
Bu arada 19.Şubat'da Thyke toplantımız var ve benim öncelikli olarak Serenad kitabını bitirmem lazım, toplantı kitabımız çünkü. Mart ayı kitabımızda Toprak Ana/ C. Aymatov. Onu da bir an önce almam lazım.
Bakalım bana sıra gelince hangi kitabımı seçicem, şimdiden başladım düşünmeye...
Bu arada kendisini  Eurovision 2012 yarışması sayesinde tanıdım ama tarzına, müzik söyleyişine vee dans edişine bayıldım. Albümünü dinliyorum da diğer şarkılarıda harika... Bir dinleyin derim.
Herkese keyifli pazarlar. Ve iyi haftalar...



Yorumlar

  1. Ben garip bir şekide girip oldum :)))
    Blogcuların güler yüzü iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  2. bende eurovision sayesinde tanıdım ülkeye birincilik getirir mi orası tartışılır ama popüleritesinin tavan yaptığı kesin ;)

    YanıtlaSil
  3. GÜLŞAHCIM
    TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
    CANIM
    HOŞ BLOG
    BANA DA BEKLERİM
    :)

    YanıtlaSil
  4. @ Muammer Bey geçmiş olsun. Teşekkürler.

    @ Syhn kesinlikle tavan yaptı ama tarzı hoş. :)

    @Bir Kase Lezzet bende memnun oldum. Gelicem. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi