Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti - Bölüm 1 The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1

Tatilin son gününde de film izleyelim dedik ve patlattık mısırımızı ve Alacakaranlık serisinin son filmi izledik. Son kitabın birinci bölümüymüş. Kitabını okumadım ama çevremde deli gibi takipçileri olduğunu biliyorum, vizyona girdiği gün izlemeye gidiyorlar. Tabii biz o kadar fanatiği değiliz. Zaten yorum yaparkende eşimle hep o kıza" Bella" ya kızıyoruz. Ne kızmış ki iki erkek bir türlü paylaşamıyorlar... :))))) Bu bölümde Edward ile Bella evleniyor ve olmayan bir şey oluyor Bella kızımız hamile kalıyor. Bebek büyüdükçe annesini eritiyor, kızımızda bebişini doğurmaya karar veriyor ve mücadele başlıyor... Sonunu anlatmayayım değil mi? :)))) Burdan da fragmanını izleyebilirsiniz...

Filmin Özeti

Bir vampiri sevdiğinizde, seçim hakkınız kalmaz. Bunun sevdiğiniz kişiyi inciteceğini bile bile nasıl kaçar, nasıl savaşırdınız? Sevdiğinize verebileceğiniz tek şey hayatınızsa, nasıl vermemezlik ederdiniz? Ya onu gerçekten seviyorsanız? Vazgeçilmez bir şekilde bir vampire âşık olmak, Bella Swan için, bir fantezi ve kâbusun gerçeğe karışmasıdır. Edward Cullen'a duyduğu yoğun tutkuyla bir tarafa, kurt adam Jacob Black ile arasındaki derin bağ ile öbür tarafa çekilmiş bir halde, nihai dönüm noktasına ulaşmak için kayıplar ve mücadele dolu çalkantılı bir yıl geçirmiştir. Artık kaçınılmaz bir seçimle karşı karşıyadır; ya ölümsüzlerin karanlık ama çekici dünyasına katılacak, ya da iki kabilenin arasında insan olarak hayatına devam edecektir. Bella artık kararını vermiştir ve kendisini muhtemelen yıkıcı ve anlaşılmaz sonuçları olacak benzeri görülmemiş bir olaylar zincirinin içinde bulur. Önce Alacakaranlık'ta yıpranmış olduğunu, ardından Yeniay ve Tutulma'da da dağılıp koptuğunu gördüğümüz ipler, artık tamamen düzeltilip bir araya gelecek gibi görünüyor. Peki ya bu sonsuza kadar gerçekleşmezse?

kızlar Edward'ı beğeniyor ama bence bu çocuk daha yakışıklı...

Yorumlar

  1. Ben de bugün izlemeyi düşünyorum filmi, bakalım bu bölümü merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Vampirler, kurt adamlar tek başıma yaşadığım için maalesef tv de bile izleyemiyorum:(ödüm kopuyor:(kabus olup rüyama girer diye:((ilkokuldayken ise tam tersiydim o yıllarda sen bilmezsin "Korku magazine diye bir çizgi roman çıkardı, abim ve ben her sayısını alırdık, nasıl korkmadan okuyormuşuz:))kurt adamlar, vampirler, Drakula, zombilerden geçilmiyordu ama şimdi hiç bakamıyorum:)))vampire aşık olmak mı? Dağlara, taşlara:)))

    YanıtlaSil
  3. @Eren; aşk üzerine daha çok bu bölüm. İyi seyirler.

    @Müjde Ablacım, bende hiç korku filmi izleyemeyenlerdenim. Ama vampirler nedense ürkütücü gelmiyor bana. En son arkadaşımın ısrarı üzerine Dabbe filmini izlemiştim ve bir süre kendime gelememiştim. Yalnız kalan ben bir süre annemi alı koymuştum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi