Haftasonu planı....

Bir ev hanımı olarak yoğun bir haftayı geride bıraktım. Önümüzdeki hafta yine bir yoğunluğum var. Annem kemoterapi alacak, pazartesi ananeyi pansumana götürücem, pataloji sonuçları çıktımı diye sorulacak, pazar günü en yakın arkadaşımın kardeşi evleniyor.... böyle bir hafta beni bekliyor....
Arada kendime de zaman ayırmaya çalışıyorum. :)) Allah sağlık versin yakınlarıma, çevredekilere ben razıyım ilgilenmeye.  Yeterki tedavinin sonucu iyi çıksın. ( Evrene olumsuz mesaj yollamak yooookkkk )
Bugün toprak aldım, kaktüslerimin, evdeki yeşil yapraklı çiçeğin ( çiçeğin adını bilmediğimden) bir tanede arkadaşımın annesinin çiçeğinden arakladım, izin isteyeyim dedim ama izinsiz alırsam daha iyi tutar dediler ve o şekilde verdiler. İçim biraz huzursuz ama; çünkü izinsiz bir şeyler almaktan hiç ama hiç hoşlanmıyorummmm...
Yarın çiçeklerimle haşır neşir olucam, havalar müsait nasıl olsa, sonrası kahve yanında kitap keyfi yaparım...
Sizede keyifli haftasonu diliyorum arkadaşlar...

Yorumlar

  1. çok geçmiş olsun.
    sabır.

    YanıtlaSil
  2. Gülşah'cım geçmiş olsun anneye, anneanneye canım...

    YanıtlaSil
  3. çook geçmiş olsun.. geçecek ama görürsün kötü mesaj yok ;)
    ama bence çiçeği aldığını söyle ya ne alakası var yine de tutar :D

    YanıtlaSil
  4. Sağol Syhn. Evet kötü mesaj yok. :) Söyleyeyim dimi, hala ekemedim çiçeği zaten. Seve seve vereceğini biliyorum ama kızı öyle dedi ve verdi. :(
    En kısa zamanda söyleyeyim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi