Haftasonu telefon kamerasına yansıyanlar...... :)

bizden bir kare olmadan olmaz heheh :)

 Haftasonu kızlarla Vioport'taydık. Bir kaç kare yansıdı makineme.

Viopart'ta ufak bir hayvanat bahçesi yapmışlar, kümesleri var, kuşlar, ördekler..... Fakat bu TavusKuşları muhteşemdi. Oturduğumuz yerden kafamızı bir çevirdik ki kuyruğunu açmış. Nasıl bir ihtişamdır, nasıl güzel bir görüntüdür anlatamam. Hiç bu kadar yakından görmemiştim. Fakat fotoğraflayamadık.... Çok asil bir canlı çook. :)



Sen nasıl güzel bir canlısın :)



Yorumlar

  1. sevdiğim sayılı hayvanlardan biridir tavuskuşu

    YanıtlaSil
  2. çok güzelsiniz :) kuş fobim olmasa daha çok bakabilirdim resimlere :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller :) kuğu yokmuydu:)))

    YanıtlaSil
  4. tavuskuşlarının muhteşem güzelliğine ben de bayılıyorum, iyi yapmışsınız eşinle gezmişsiniz hava da güzel:)sağol resimler için eline sağlık..siyahkuğucum için ben mutlaka kuğulu parka gideceğim ona sözüm var:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ablacım kuyruğunu açtığı zamanı fotğraflayabilseydimmm, bakarken doyamadım. Allah nasıl yaratmış diyede kendime sormadan edemedim... :)
      Eşimle gitmedik ama arkadaşlarla gittik, :)

      Sil
  5. bu kuslari cok begeniyorum ama cok korkutuyorlar beni :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çok korkanı varmış bu kuşun, oysaki nasıl asil nasıl burnu havada bir hayvandı bir görsen. :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi