Hastaneye yatış işlemi tamam...

Bugün anneannemizi hastaneye yatırdık. Yarın ameliyat olacak. Doktor bugün tekrardan hastalığın tümor olduğunu ve gerekirse göğsün tamamını alacaklarını söylediler. Onay istedi hastadan. Ananemiz bu gibi konularda çok dirayetli olduğundan;" doktor kızım, ne gerekiyorsa onu yapın, gerekiyorsa alın" dedi.
Bakalım yarın bize neler gösterecek Yarından itibaren yanında ben kalacağım. Akşamdan çantamı hazırlayıp sabah erkenden hastane yolundayım. Ben isteyerek gidiyorum. Bir ele destek olmak, elinden tutmak içime, ruhuma iyi geliyor.
Daha bencilce bir yaşama doğru itildiğimizi düşünüyorum, belkide bu yüzden eşimin ananesinin yanında benim kalmama şaşırıyorlardır. Oysaki kayınvalidem de evde kayınvalidesine bakıyor. Zor bir durum aslında. Hem annesinin yanında olmak istiyor hem babaanne annemden başkasıyla kalmıyor...
Allah'tan çalışmıyorumda ben yardımcı olmaya çalışıyorum hastane konularında.
Dualrınızı eksik etmeyin arkadaşlar.
İyi akşamlar...

Yorumlar

  1. Allah yardımcınız olsun canım.
    İyi habarlerini bekliyoruz.
    Eminim ki, kat kat mükafatını alacaksın sen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım. Yeterki iyi olsunlar.

      Sil
  2. çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Dualarım seninle olacak Gülşah'cığım, anneannen için bolbol dua edeceğim, ne mutlu ona senin gibi bir gelinleri var, güzel haberlerini bekliyorum...daha önce yazmıştım bitişik komşum da aynı ameliyattan oldu, kemoterapi de gördü, şu anda TURP GİBİ, darısı eşinin anneannesinin başına..sevgiler, acil şifalar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Müjde Ablacım. İyi dileklerin için amin. Artık bir çok şeyin çaresi var. İnşallah bizim hastamızda sizin komşunuz gibi olur.

      Sil
  4. Hastanıza acil şifalar dilerim, sizlere de sabır ve güç ...

    YanıtlaSil
  5. iyi haberler almanız dileğiyle, çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun.en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyorum.

    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi