Yeni bir hafta...

Yeni bir haftaya hızlı bir giriş yaptım. Haftasonu kuzenim ve kardeşim, eşi ve tatlı mı tatlı yeğenimde geldiler. Kalabalık toplantıları seviyorum. Hele yeğenimin büyüdüğünü izlemek daha bir keyifli. Daha 5 aylık ve nasıl tatlı nasıllll anlatamam. Sanırım herkese yeğeni, kardeşi tatlı gelir. :))) Hele kokusu daha bir başka. Araya 2 film sığdırdık eşimle. Ama hiç kitap okuyamadım. Bugün ortalığı biraz toparladıktan sonra kitap okuyacağım. Okumak beni çok dinlendiriyor....
Yarın annemim kemoterapisi var, inşallah kan sayısı yükselmiştirde bu sefer alabilir, geçen haftadan beri erteleniyor, annemde stres oluyor.
Perşembe günüde anneanneyi götürücem doktoara, sonuçları çıkacak ve bir karar verilecek.... Ameliyatla ilgili...
Yoğun bir hafta beni bekliyor. Aman onlar iyi olsunlarda ben razıyım onlara eşlik etmeye. :)
Keyifli, bol okumalı ve sağlıklı haftalar....

Yorumlar

  1. Allah sağık versin, dua edeceğim.. Ama çok keyifli bir haftasonuymuş, bence de insanın yakını her zaman tatlı geliyor Gülşah'ım, mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmmm sanada mutlu haftalar. :) Gerçekten de yeğenime doyamıyorummm :))))

      Sil
  2. Rabbim sana ve sevdiklerine sağlık versin canım. Acil şifalar diliyorum ve de bol keyifli günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, sağolasın.
      Bol keyifli, okumalı günler. :)

      Sil
  3. Yeğen çok seviliyor, ben de ilk yeğenim doğduğunda kendim doğurmuş kadar sevinmiştim:)25 yaşına bastı hala "kuzum" derim:)))annenin kan sayımı umarım iyi çıkar, annene de anneannene de tekrar çok geçmiş olsun, moralini bozmasın sakın bu hastalıkta en önemli şey moral..iyi haberlerini bekliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Müjde Ablacım, içime sokasım geliyor, kokusuna, kendisine doyamıyorum :)) Allah sağlıklı ömürler versin :)
      Annemden haber aldım kan sayısı yükselmiş, yarın Kartal Devlet hastanesinde kemoterapisini alıca. Allah tüm hastalara şifa versin.
      İnşallah ananeden de iyi haberler gelir.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi