Hepinize teşekkür ederim...

Hepinize teşekkür ederim, Allah razı olsun dualarınızdan ve desteğinizden. Her ne kadar reel ortamda tanışmasakta, yazılarınızı, iyi dileklerinizi okumak çok iyi geliyor.
Annem daha iyi tabi artık 3 aylık periyodik kontrolleri hayat boyu olacak. Ama bunada şükür tabi.
Ananemizde ise her şey yeni başlıyor. Bugün rastgeldiğimiz doktorlar çook iyiydi, hemen ilgilendiler ve biyopsi yapıldı. Sonuca göre karar verilecek. Doktor pek iyi huylu görmediysede bazı şeyleri konuşmak için erken tabi. Haftaya belli olacak.  Yalnız Allah ne hastaneye düşürsün nede eksik etsin derler ya durum aynen öyle.
Haydarpaşa Numune Hastanesi çok garip, bir doktorun dediği ile diğerinin yönlendirmesi farklı oluyor. Eğer bizi dahiliye doktoru konunun ( meme üzerine) uzmanına yönlendirmese "haftaya gelin" lafına uyup eve dönecektik. Doktoru bulduk ve hemen acil olduğundan salı günü yapılacak olan biyopsiyi hemen bugün yaptı.
Bir kez daha anladım ki; konu hastane olunca biraz yırtık ve girişken olacaksın yoksa "bugün git yarın gel" durumu oluyor. Zaten bazı doktorları öğleden sonra bulmak bile mümkün değil......
Velhasıl haftaya patoloji sonucuna göre hareket edilecek.
İzlediğim film ve bitirdiğim kitabı da ilerleyen saatlerde paylaşacağım. :))
Şimdiden keyifli haftasonları.....

Yorumlar

  1. acil şifalar dilim tüm hastalara..
    güzel haberlerinizi alabilmek her daim dileğimiz..
    huzur ve sağlık dolu haftasonları..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağolun. İyi haberleri almayı artık bende istiyorum. :( Haftaya belli olacak, paylaşacağım sizlerlede.
      İyi haftalar.

      Sil
  2. annen için sevindim, inşallah herşey yolunda gider, sağlığına tamamen kavuşur...
    geldi mi üstüste geliyor değil mi, dilerim anneannenden de iyi haberler duyarız ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Banuca. Valla dediğin gibi geldiler mi üst üste geliyorlar. Aslında hastanlerde koşmak değilde üzüntü, endişe en çok beni yoran. Ne olucak şimdi sorusu...

      Sil
  3. Canım annenin daha iyi olmasına çok sevindim, anneannen için de inşallah çok iyi olur, sonuç iyi çıkar, kötü huylu çıkmaz...güzel haberlerini bekliyoruz evet hastaneye Allah düşürmesin:(((Haydarpaşa numune bizim eski evimize (Çiçekçi'ye) çok yakındı..keşke orada otursaydım yürüye yürüye gelirdim geçmiş olsuna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın ablacımmmm, İstanbul'a geldiğinde bir kapınında bende olduğunu bil, beklerim.
      Gelmiş kadar oldun. İnşallah anane içinde her şey iyisi olur. Bakalım.

      Sil
  4. geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Güzel haberlerini bekliyoruz canım , sağlıklı , keyifli haftasonları diliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Zeynep. İyi haberle gelsin bu hafta.
      İyi haftalar.

      Sil
  6. gülşahcım geçmiş olsun.annen için çok sevindim.inşallah anneannen de çok iyi olur...

    YanıtlaSil
  7. Canım, geçmiş olsun, yeni okudum. Allah şifa versin yakın zamanda inşallah. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Sağol Nurten Ablacım, zor bir süreçteyiz ama erken teşhisden dolayı şanşlıyız. Fakat ananemizin sonuçları yarın belli olacak.
    Annem de biraz kendine bakarsa atlatacak ama... zordur biraz annemn kişiliği.... inşallah her şey düzene girer...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi