Temizlikkkkkkk....

Anacım bu ev temizliği hiç bitmez mi? :))))
Bu hafta hep dışarılarda daha doğrusu hastanelerde geçtiğinden evle ilgilenemedim. Tabi pamukçuklar hele bizim evin pamukçukları kapı arkalarını çok sevdiğinden toplaşmaya karar vermişler. Maşallahları var. :)))))

Bende topladım her yeri başladım silmeye süpürmeye, sonrası toz almak... Ömrümü yedin Jale diyesim geliyor ev temizliği yaparken.. :)))
Yarın ve haftaya yine hastane yollarındayız. Yarın eşimin anneannesini götürücem. Gögüste ele gelen bir kitle var ve şüpheleniyorlar. Ne olur bayanlar sizde banyoda elle muayene etmeyi unutmayın. Erken teşhis çok önemli. Annemde bunu tecrübe ettik. Anneme Akciğer Kanseri teşhisi konuldu ama erken teşhis olduğundan ameliyatını oldu, şimdi de kemoterapisini alıyor. İnşallah son kontroller temiz çıkar ve 3 ayda bir kontollere başlarız. Doktorumuz kanser hücresinde küçülme olduğunu, tedaviye yanıt verdiğini söyledi. Tabi biz çook sevindik. Allah tüm hastalara, tedavi görenlere şifa versin.  İnşallah ananemizde de iyi sonuçlar alırız. Bakalım haftaya belli olucak.
Dualarınızı eksik etmeyin.
Allah tüm hastalarımıza şifa versin.

Bu arada hava soğuk ama bir kahveyi hak ettim değil mi? Sıkı giyinip dışarı çıkma vakti. Hava alayım biraz yahu....
Keyifli günleriniz olsun..

Yorumlar

  1. dualarım sizlerle Gülşah, annen için üzüldüm, acil şifalar dilerim..anneanne de iyidir umarım.
    Bu arada kahveyi fazlası ile haketmişsin ;) afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun , inşallah hayırlı haberlerini alırsınız , dualarım sizinle canım .

    YanıtlaSil
  3. İyilik sağlık ve huzur tüm hastaların olur inşallah. Bu arada ben yeni geldim. Sık sık seni ziyaret edebilirmiyim:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Annene de, eşinin anneannesine de çok büyük geçmiş olsun:(((iyiye gittiğine çok sevindim, daha da iyi olacaktır hiç merak etme...temizlik için de kolay gelsin, malum biz kadınların ev temizliği bitmez bende bir de kedi tüyü durumu olduğundan hiç bitmiyor:(((

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun Gülşah'ım, Rabbim cümlesiyle birlikte annene de anneanneye de acil şifalar versin... öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  6. GEÇMİŞ OLSUN Bİ TANEM ANNEYE DE ANNANENE DE
    SAĞLIK ÇOK ÖNEMLİ
    :)

    YanıtlaSil
  7. Annenize ve eşinizin annesine çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun annenizve eşinizin anneanesi ve tüm şifa bekleyenler için dualarımı yolluyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun Gülşah'cığım, dilerim hastanede bir sorun çıkmaz.
    Temizlik maalesef nankör yap yap sonu gelmiyor...

    YanıtlaSil
  10. Bende bir mimin var, cevaplamak istersen sevinirim. ;)

    YanıtlaSil
  11. Allah şifalar versin, hem size hem de bütün şifa bekleyenlere..

    YanıtlaSil
  12. Gülşahcım sana kolay gelsin...
    Anneciğine Allah şifa versin, dilerim herşey yolunda gider, tamamen yokolur hastalığı...


    Bu arada, yorum ayarlarından "pop up pencere"yerine "gömülü kayıt"ı seçermisin, burada takip etme butonunu unutmuşlar çünkü :(

    YanıtlaSil
  13. @Gonca teşekkür ederim. Allah razı olsun. Güzel bir kahve keyfi yaptım akşam. :)))

    @Zeynep, sağolasın. İnşallah.

    @Vuslat hoşgeldin, her zaman beklerim. Başım üstünde yeri vardır ziyaretçilerimin. Bende gelirim seni ziyarete... :)

    @Müjde Ablacım sağolasın. Annem daha iyi ama anane için uzun bir dönem gözüküyor. Hayırlısı... Bu arada tüylerden dolayı sana da kolay gelsin ablacım. :)

    @Maya ve Bir Kase Lezzet Allah razı olsun. Bende sizi öpüyorum.

    @Havva, Siyah Kuğu sizden Allah razı olsun. Dualarımız tüm şifa bekleyenlere gitsin.

    @İlknur haklısın temizlik hemde çok nankör. Sağolasın. Hallettik sayılır çoğunu.

    @Kitap Cmhuriyetim, Kitap Eylemcisi Allah sizden de razı olsun. :)

    @Banu Allah razı olsun, inşallah ben ve diğer tüm hastalardan iyi haberler gelir.
    İlk fırsatta bakacağım ayarlara, teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  14. Hem anneye hem de anneanneye çok geçmiş olsun. Erken teşhis ve uygun tedavi çok mühim bir konu. Yengem meme ca, dolayısıyla süreci o kadar iyi biliyorum ki. İlk öğrendğimizde ailecek kahrolmuştuk sanki kanser bitiş demekti bizim için ama Allah'a çok şükür aradan koskoca 10 yıl geçti, rutin kontrolleri devam ediyor herhangi bir sorun yok şimdilik. İnşallah sizin işleriniz de hep yolunda gider, Allah'ım şifa verir dualarım onlarla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağolasınız. Sevindim yengenize :) İnşallah bizde de böyle güzel haberler olur.
      Kesinlikle erken teşhis çok önemli.
      Başta bizde böyle düşünmüştük, sanki annem ölecekti ama tedaviye başladıkça bilinçlendikçe biraz daha farklılıaşıyor herşey. Sorumluluklar artıyor tabi ama yeterki o iyi olsun diyoruz....

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi