Pazar yazısı...

 Selamlar :)

Nasılsınız? Bende keyifler yerinde. Sizde nasıl?

Bugün eşcağımızla Üsküdar'a Simit Sarayına gittik, Kız Kulesine karşı kahvaltımızı ettik, gazetemizi okuduk. Dönüşte biraz sahilde yürüdük. iyi geldi. Üsküdar'ın havası bir başka...

Akşam üzeri de Kadıköy'e indik. Veee hep yazarım ya Kadıköy'e inince kitap almadan olmaz. Serenad/ Z.Livaneli kitabını okuyanlar hatırlayacaktır; konu olarak MAvi Alay ve Struma Gemisinden bahsedilir. İşte o olaylarla ilgili ilk kitap  yazılmıştır ve basılmıştır. İlgililerine duyrulur. Hemen bizde çantaya attık. Birde üçlemenin son kitabı olan Son Koloni çıkmış hemen onuda çantaya attık. Eşim sıcağı sıcağına başladı bugün. Bende ondan sonra okurum. Kitap kulemiz büyüyor.  
Bu hafta arkadaşın oğullarına bakacağım. Bakan kişi izinde olduğundan. Bana da tecrübe oluyor hehe :)))
Bu hafta da biraz yoğun geçecek sanırım, aralarda görüşürüz.
Hepinize iyi haftalar.




Yorumlar

  1. çocukla hayat başlığı görür gibi oldum :)arkadaşın ne kadar şanslıymış GÜlşah , çalışan bir annenin en büyük kabusudur bakacak kimsenin olmaması :(
    ayrıca Kadıköy'ün mis havasını almış kadar oldum canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Valla öyle canım. Arkadaşım için evet haklısın. Henüz çocuğum olmadığından bazı şeyleri anlayabiliyorum.
    Güzel birgündü Allah'tan çocukları çook tatlı, sevdiriyorlar kendilerini, yabancılamıyorlarda iyi oluyor. :))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Üsküdar'dan İstanbul'a bakmak ayrı bir keyiftir. Ben Filizler Köftecisinin kahvaltısını da çok severim. Aklınızda bulunsun.
    Ben de bu akşam yeni bir kitaba başlıyorum.

    sevgimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Lale Abla. Köfteci olarak belirtmiştiniz ve aklımızdaydı.
      Bir de kahavaltısınız denemek gerek tabi. :))
      Hangi kitaba başlıyorsunuz?
      Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. Siyaset, politika sıkınca uğradığım bloglardan birisi... Sağol..

    YanıtlaSil
  5. ahh üsküdar ve kız kulesi :)
    kitaplar harika tatlım struma çok ilgimi çekti serenadı okuyan biri olarak teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi