Schubert'le Yaşamak / Bonnie Marson


Ve dün kitabımı bitirdim. Ara kitap olarak iyi bir kitaptı. Yalnız çeviri hatası biraz vardı, o kadar da olsun mu acaba bilemedim.
Ben bu kitabı Kadıköy Rıhtım'da Metro Kitap var, devamlı indirimli satıyor kitapları ve bu kitabı da 2 TL'ye düşürmüşler oradan aldım. ( sanırım cümlem biraz devrik oldu) 
Kitabın konusuna gelirsek; avukat kızmız birgün babası ile alışverişte iken bayılır ve ayıldığında eskisi gibi değildir. İçine ünlü bestekar Franz Schbert girer. Başta nasıl davranacağını bilemez ama zamanla öğrenir. Sonrasında ise piyano çalmaya başlar ama kendisi değildir çalan. Franz çalıyordur piyanoyu. Gelişen olaylar sonucunda konserler vermeye başlar ve zamanı gelince Franz Schbert kızımızın bedeninden ayrılır. Ara detayları yazmıyorum.
Eğlenceli, keyifli bir ara kitaptı. Hatta okurken yanında da Schbert cd dinledim, daha bir keyifliydi.

Arka Kapak:
Görünüşe göre efsanevi besteci yirmi birinci yüzyılda hala hayattaydı. Sağlığı oldukça yerindeydi ve Brooklyn`li avukat Liza Durbin’in bedeninde yaşamını sürdürüyordu. Daha da şaşırtıcı olan Schubert’in yanında harikulade bir hediye getirmiş olmasıydı. Çocukluğu sırasında vasat bir piyano öğrencisi olan Liza birden profesyonelliği de aşarak konçertolar yazmaya ve besteler yapmaya başlamıştı. Fakat bunun yanında Avusturyalı başarılı besteci on dokuzuncu yüzyıldan günümüze gelip modern bir Amerikalı kadının bedeninde yeniden var olabilecek miydi? Daha da kötüsü Liza bu doğadışı olayı etrafındakilere deli olmadığını ispatlayarak nasıl anlatacaktı?


Yorumlar

  1. çok keyifli okumuşsunuz gerçekten bunu hissettirdiniz
    ayrıca o kitapçıyıda çok merak ettim:) eminim o kitapçıda vakit geçirmek de keyiflidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap keyifliydi :)))
      Bu arada eğer Kadıköy' sık geliyorsanız tarif edeebilirim. :)

      Sil
  2. Maalesef Antalya 'da yaşıyorum ama bir gün tekrar İstanbul'A yolum düşücek olursa sizden o tarifi almalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolunuz düşerse seve seve tarif eder hatta birlikte gideriz.

      Sil
  3. Tanıtım için teşekkürler,notumu aldım.

    YanıtlaSil
  4. İlk defa duyuyorum bu kitabın ismini. O kadar keyifli anlatmışsınız ki ilk fırsatta alıp okuyacağım. Şimdiden listeme ekledim bile...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi