Günlük, kitap, film...yağmur...

Haziran ayına yağmurlu bir giriş yaptık. Aslında çok severim yağmuruuuuu ama çocuk olunca böyle havalar da evde olmak durumundayız. :) Bebe ile zor dışarı çıkmak tabiii.


Pencereyi açıpta yağmur sesini dinlemek öyle iyi geliyor ki ruhuma. Aslında geceleri dinlerken bu sesi bir kadehte şarap içmek vardı ama emzirdiğimden sonraki yıllara erteliyorum bu keyfi.
Düşünüyorum da; kişi büyüdükçe tercihleri, ilgi alanları da değişiyor. 20'li yaşlarımdayken aslaaaa sevmezdim yağmuru ve dışarı bile çıkmazdım. Islanmak rahatsız ederdi beni. Şimdi ise herşeyi ile seviyorum yağmuru.
 Yazımı yazdıktan sonra ve Umay uyanmazsa o arada balkona çıkıp yağmuru izleyip sesini dinleyeceğim.


Bunların dışında geçen gün şinitzel yaptım. Diyeceksiniz ki ne var hep yapılan kolay bir yemek. Ama bu sefer galete unu, köri, pulbiberli ( hazırı da var bunun) tavuğu tereyağında kızarttım. Tabağa aldığımda da üzerinde ince dilimlenmiş limonu gezdirip yanına bıraktım. Hımmm enfes oluyorrrrr. Sizinle de paylaşayım dedim. Sonra yanına arpa şehriye pilavı ile servis ettim beyimle kendime. Balkonda hafif esen rüzgar eşliğnde yedik. Bu bile beni mutlu ediyor yahu. .:)

Kızı emzirirken Şehir Mektupları/ Ahmet Rasim kitabını bitirdim.



 Yazarımız İstanbul yazarıdır ve şehirde gördüklerini, izlenimlerini, yaşadıklarını gazetede yayınlar. Anlatım dili çok keyfili, bir de fıkra sever biri yazarımız.

Kaçak Atlar / Mişima okumaya devam. Aslında elimden hiç bırakasım gelmiyor ama malum evde bebe var. Uyuduğunda işimi toparlıyrum, yemek, çamaşır derken akam oluyor. Genelde gece uyuttuktan sonra daha sri okuyabiliyoorum. Gün içinde de okuyorum ama bizim kız artık kendisi ile konuşulsun, ilgilenilsin istiyor. :)))

Aaaaa az kalsın paylaşmadan yazımı bitiriyordum.

Dün Daglicht/Gün Işığı filmini izledik.  Özellikle sizi şaşırtan ve ilgiyi hep aktif tutan bir film. Genç avukat bir anne, otizmli oğlu ve hayatına dair gizlenen gerçekler.
Daha fazla anlatmayayım, izleyin derim.

Bizim kız ses veriyor. Ben kaçar. Hepinize keyifli haftasonu.... :))


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi