12ve 13. Soru cevapları, Kitap Meydan Okumasına devam

Havalar soğumaya başladı, Birçok kişi gibi bizim  evdede kışlıklar çıkartıldı, yazlıklar seneye çıkartılmak üzere kaldırıldı. Her sene oldugu gibi giyilmeyenler ayrıldı,  yerine teslim edilmek üzere.

Bu arada bloğuma fotoğraf eklemede sorun yaşıyorum sanırım kotam doldu.

Şuan öyle güzel yağmur yağıyor ki, camdan odaya giren yağmur sesi bir harika. Hem yazımı yazıyor, hem nescafemi içiyor hemde Tarihin Arka Odası'nı dinliyorum.

Geldik etkinlik sorularına, sizlerin de cevaplarını okuyorum;  eğer farklı bir yazar yada kitap yorumu varsa notumu alıyorum.  Çok sevdim bu etkinliği.  Fotoğraf ekleyemiyorum sadece yazı ile idare edin beni :)

12.gün: Hem sevip hem nefret ettiğin bir kitap

Babil'de Ölüm Istanbul'da Aşk/ İskender Pala
Kitabın konusu, işleyişini çok sevdim am ilerlerken konu bi çok yerde kızdım, nefret ettim...  Ama çok sevdim ve tavsiye ederim.

13. gün: En sevdiğin yazar

Kitap çıkarttığında hiç tereddüt etmeden aldığım yazarlardan biri; Paulo Coelho.

Hadi ben kaçtım, iyi geceler keyifli pazarlar. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi