10.soruya geldikkkk ve kuzumun yeni yaşıııı :)

Bugün Toprak Cem'in doğum günüydü. Ve bizde annesi ile babasının hazırlıklarına ufak bir katkımız olsun diye kek yapıp götürdük.
Kreşe gittiğinden kuzum, uyku sonrası yapacaktık partiyi ve öğleden sonra süprizi yaptık. :)
Aslında böyle daha güzel oluyor çünkü sınıf arkadaşları bir arada ve çocuklar eğleniyor.
Uzun zamandır da görmeyince nasıl özlemişim birtanemi. Sarıldik, öpüştük, koklaştık. :)
 Şimşek Macqeen'i sevdiğinden Sevdam konsepti ona göre hazırlamıştı.
Artık 3.yaşına dolu dolu girdi minnağım. Daha dün gibi gözümün önünden geçti doğumu.

 


 Hala olmuştum ben ve artık sorumluluklarım vardı anne-babasından sonra gelen. Hatta zaman zaman onlarla birlikte olan.  Çocuklarla ilgili birşey olduğundan hep ilk aklıma gelen Toprak Cem oluyor. Ve kızım için ne istiyorsam kuzum içinde aynısını istiyorum. Benim tek çocuğum yok iki çocuğum var.
Halasının birtanesi nice senelereeeeeee.

Gelelim kitap meydan okumasında ki sorularaaa :))

10. gün: Sana evini, yuvanı hatırlatan bir kitap
 

 Valla düşündüm, düşündüm, düşündüm bulamadım. BU soruyu pas geçiyorum. :)



11. gün: Nefret ettiğin bir kitap

Bilmiyorum ama yani para veripde almayacağım kitaplardan biri. Kuzenden almıştım ara kitap olarak okuyayım dedim amaaaa nerdeeee. Öyle sıkıldım öyle sıkıldım ki okuyamadım zaten......

Böyle işte... bir gün daha bitti.

Yarin görüşmek üzere hepinize iyi geceler. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi