yeni kitap 9.soru cevabı derken bizzzz :)

9.soru: Sevmem sanıpta sevdiğin kitap;

Yazarın daha önce hiç kitabını okumamıştım, ve benim tarzım değil diye düşünmüştüm.
Kimden hangi yazardan ve ktabından mı bahsediyorum :) ; Ahmet Ümit|Bab-ı Esrar.  Hatta o dönem Elif Şafak'ın Aşk romanı çıkmıştı.  Herkesin elinde pembe kapaklı romanı vardı.  Cok uzun süre direndim bu iki kitaba çünkü konusunu sevgili arasında geçen, aşk romanı sanıyordum.
Okuduktan sonra iki kitabı da cok sevdim.

●●●●●●●●●●●●

Yarın kuzumun ilk göz ağrımın 3.yaş günü Kreşe gittiğinden annesi okulda yapacak doğum gününü.  Zaman ne çabuk ilerliyor, şimdi bakıyorum da bitaneme Toprak Cem'ime kocaman yakışıklı,  akıl küpü bir erkek.
Hayat ona iyi davransın, önünde uzun yıllar var ve halası olarak anne babasından sonra yanında hep bende olmak istiyorum.  Kızım için ne diliyorsam dilimde hep onun da ismi. Bahtı şansı huyu güzel olsun kuzucuğumun. Sanırım bir süre ince ama  derinliği olan kitap okuyacağım.  

bizden haberlere gelince, kızçem büyüyor,  ek gıdalarda şimdilik sorun yaşamıyoruz. Ama dediler ki, bu aylarda değil büyüdükçe yemek sorunu oluyor.
Bide yemek yedirirken televizyonu kapatıyorum ki o şekilde yemeğe alışmasın.
yerde sürünmelere başladı epeydir. Yakın zamanda emekler diye düşünüyoruz.

●●●●●●●□●●

Kitaplardan Moby Dick'e başladım. Sayfa sayısı cok geld başta, bide anam bu aralar evde okunacak olan kitaplarımın hepsinin sayfa sayısının maşallahı var. Allah'tan Beyaz Balina kitabından sonra Tanrılar Okulu kitabım var, sonrası bitiyor eldeki kitaplarım. Uzunnnnn zamandır kitap almıyorum evdeki okunacak kitaplarım bitsin diye. Aslında iyide oldu, kitap kulem bitti ve bende çok mutlu oldum.

Ne diyordum;  Beyaz Balina kitabının sayfa sayısı fazla ama öyle akıcı bir dili var ki yeni başlamam rağmen nerdeyse 100.sayfaya geldim.

böyle işte blog.

Herkese iyi geceler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi