böyle bir gün

Bu ay çok yoğun bi ay blogger. 4 doğum günü 2 düğün var. ★ :)
Geçen hafta Mehmet Eren'imizin 1.yas gününü kutladık.  Allah kuzucuga hayırlı yıllar versin.
Bu pazar bi arkadaşın daha oğlunun 1.yaş günü partisi var, haftasonu ordayız.
Derken bi bakıcam ay bitmiş.

Bizim kız hergün başka hallerde her yeni hareketinden " aaaa bak gördün mü şöyle yaptı böyle baktı" derken bizim ağızlar kulaklarda ;)
Sonra kitaba bi bakıyoruz ki ayına göre normalmis yaptıkları :)
Ama bize sorsanız her şeyin ilkini bizim kız yapıyor.

Gece balkon bir harika oluyor.  Esen rüzgârın tenime değmesini,  hafif üşümeyi özlemişim be.



Bide "Milena'ya Mektuplar / Kafka" kitabını bitirdim ama yayınevi, çeviri bir felaketti. Bir kez bir kez daha anladım ki kitabı birzda sevdiren çevirmen.  Sırf Kafka ve mektupları diye okudum. Fotoğraf da ekleyecektim ama tabletteki bazı şeyleri çözmem gerekiyor yükleyemedim.

Hadi ben kacar hazır kız uyuyorken balkonda biraz ruhumu dinleyeyim.

herkese iyi geceler :)


Yorumlar

  1. Ben artık her bebek yapıyor diyorum da annemi ikna edemiyorum.
    Sen kaç tane ayağını ağzına sokan bebek gördün diyor.
    Yahu anne çoğu yapıyor diyorum; yok ama onun torununun özel yetenekleri var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin biz böyle diyoruz annenin demesi daha normal benceee :)

      Sil
  2. Oğlum dokuz yaşında olacak. Ben hala benim oğlum üstün yetenekli, dahi sanıyorum :))) Geçen sene öğretmeniyle konuşurken "benim oğlum özel bir çocuk" derken buldum kendimi ! Utanmıştım sonra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De Didem de tadını çıkaralım çocuklarımızın :)
      Öpüyorum siziiii

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi