Tanrılar Okulu, K.M.Okumasında 25.soru cevabı....


  Vee kitap kulemdeki son kitap olan "Tanrılar Okulu" kitabına büyük bir hevesle başlamıştım ki..... Yok gitmedi ve yarım bırakılan kitap olarak yerini aldı kitaplıkta.
Evet çok güzel vurgun cümeleler var, evet iyi felsefe yapılır bu kitapla. ama benim gibi 20'li yaşlarda Kişisel Gelişim kitaplarının ve dergilerinin birçoğunu okuduysanız; bu kitabın sıkıcı gelmesi, ilerlememesi normal.
O yüzden yeni başlayacaklar için kesinlikle ideal bir kitap.
Birazda hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur. Nedense ben konusunu daha farklı bekliyordum. O yüzdende hep sona bıraktım bu kitabı....... Yaşadığım hayal kırıklığını varın siz düşünün.

Birde kitabı okurken, sanki Robin Sharma okuyormuşum gibime geldi. Demek ki yazarda bu kitaptan etkilenmiş. Çünkü anlatım tarzı hemen hemen aynı....

 
 25. gün: Kendine en yakın bulduğun karakter

Polyanna ve Heıdı karakterlerini kendime yakın buluyorum. Bende he durumdan muhakkak iyi bir taraf çıkartırım. 
 

Yorumlar

  1. Tanrılar Okulu benim okumayı çok istediğim kitaplardan.

    YanıtlaSil
  2. Ara kitap olarak okuyabileceğiniz bir kitap.
    İyi haftasnular. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi