Biz geldikkkk.

Uzun bir aradan sonra merhaba blog.
Geçen hafta sorunsuz bir şekilde döndük evimize. Uçağımız sabah erken saatte olduğundan Umay yolculuğu uyuyarak geçirdi. Sonrasında da hızlı bir hafta geçirdik.
Bu aralar ara ara bizim kız ateşleniyor sanırım diş patlayacak yakında.  Bi patlasa da rahat etsek. Geceleri ağrı ile bağırarak uyanıyor. Bazı günler sabahladığımız da oluyor.
Doktor randevumuzda sorduk , henüz diş yok ama kabarıklık var dedi. Anlayacağınız beklemedeyiz.
Şöyle bir bakıyorum da nasıl geçmiş 10,5 ay. Mart ayında yaş günü kutluycaz. Rüya gibi. Tabi bu aralar artık tutuna tutuna yürüdüğünden her yere koşturduğundan uyumadan ben pek oturamıyorum. Uyuduğunda da gündüzse eğer hemen bir çorba, yemek derdine düşüyorum. Uyandığında sıcak sıcak içirebilmek için.
E tabi kitap okumlarım film izlemelerimiz biraz geriledi.  Canı sağolsun bebeğimin.  :)☆♡♡♡
 Hiç okumuyor da değilim. Buket Uzuner'in Su kitabını bitirdim. Her zamanki gibi akıcı bir dili vardı yazarın. Özellikle bu kitapta Şamanizmi, bazı otacılık bilgilerini sıkmadan aktarması, Kutadgu Bilig'den bahsetmesi okuyucuda merak uyandırıyor.  Tabi kitap bitince baktığım bizim kitaplığa, kısaltılmışı var Kutadgu Bilig'in. Okumaya başladım.
bizde böyle sizden naber?

Yorumlar

  1. Hoşgeldin Gülşahcım.Umarım güzel geçmiştir tatilin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Gamze'cim. Güzel geçti.:) bol ev gezmeli bir ziyaret oldu benim için.

      Sil
  2. Ahhh o dişler ahh, huyları değişiyor, bir mızmızlık sorma..
    Gündüz zaten doğru dürüst uyumuyor bizim ki geceleri de dediğin gibi sabahlıyoruz neredeyse.
    Yalnız bir sene geçti büyüdüler be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdüler be Nesrin sorma. Seni gıpta ile takipteyim canım. O kadar şeye çocukla nasıl yetişiyorsun. Maşallah valla sana.
      Ben evde olduğum halde bazen pertim çıkıyor ki sen hep bi koşturmaca içindesim. Gerçi ne mutlu sana ki hem kariyer hem çocuk yaptın..... :)))))))
      Öperim seni oğluşunla.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi