Bir Mekan bir biz derken yılın 2.ayının yazısı da tamam.


Ve Şubat ayına yağmurlu, lodoslu bir giriş yaptık.  Geceden beri hava yağmurlu. Eee tabi kış ayı olması gerekn bu ama biz ne zamandır İstanbul'un kış ayında en azından gündüzleri ilkbahar havasına alışmıştık.

Yeni bir haftaya güzel bir başlangıç yaptık. Dün eşimin İTÜ'den arkadaşları ile kahvaltı organizasyonu vardı. Çoğunu bende tanıdığımdan kızçemle eşlik ettik. İyiki de etmişiz bizede değişiklik oldu. Toplantıyı ayarlayan kişi Etiler'de Commons diye bir cafe-restaurantı seçmiş. Tek kelime ile "harika " bir yerdi. Sunumlar, hizmet ve kahvaltılıklar çok iyiydi. Özellikle tuzlu kekleri, tartlarını mekan sahibi Eylem Hn. ve yardımcıları kendileri yapıyorlarmış. 

Not: Aslında fotoğraf kareleri de var ama ekleme yapamıyorum hata veriyor... .:(((
gruptan küçük bir kare.
Özellikle siz kahvaltınızı ederken, eğer tabağınızda ki ekmek, kek, tart vs.. gibi şeyler bittiyse, servis elemanı nazikçe tekrar isteyip istemediğiniz soruyor. Diyeceğim o ki oralara yakınsanız, yada yolunuz düşerse, yada farklı bir yer olsun diyorsanız muhakkak değerlendirin diyebileceğim bir yer "Commons/Etiler".

Bu aralar kızçem de huy değişiklikleri baş gösteriyor. E olsun o kadar da değil mi?
11.aya girdi bebeğim. Bir daha ki ay yaşına basacak ve ben devamlı ortalıkta;" bu çocuk ne zaman doğdu da ne zaman büyüdü de doğum günü geldi" diyerek dolaşmaktayım.  Gerçekten de benim için rüya gibi son bir yıl. Büyüdükçe daha bir aktif ve faal bebek olmaya başladı Umay. Devamlı olarak oyun istiyor, dolaşmak istiyor. Keşfetmelere de başladık. Eli ile gösteriyor istediği şeyi ve eğer vermez isek ağlama numarası yapıyor. Bazende ortalık bir sessizliğe bürünüyor; hah işte diyorum kesin Umay birşeyler karıştırıyor. Ve anneler beni çok iyi anlar, gerçekten de bizim kız ya almaması gerekn birşeyi almış, ya birşeyi koparmış gizlice köşeye gidip kurcalıyor.
Eğer benim onu gözetlediğimi fark ederse hemen elindekini bana uzatıyor ve şirinlikler yapmaya başlıyor. :)))

Kitap olarak "Kutadgu Bilig" okuyorum. Su kitabını bitirdikten sonra bu kitabı okumamak olmazdı ama. Zamanında yazılmış ama hala okurken düşündüren bir kitap. Bitirdikten sonra daha detaylı bahsetmeyi düşünüyorum.

Hepinize iyi haftalar.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi