İç burkan kitap; DarAğacında Üç Fidan....


Bugün güneş gülümsedi yüzümüze... Ama geçen sen dün bir aileye acı düştü; evlatları Berkin Elvan'ı gencecik yavrularını kaybettiler.....

Tam da içim burkularak okurken kitabımı dün Berkin Elvan'ı da ekledim iç acıma.... düşünün halimii......

Allah sabır versin evladını kaybeden anneye-babaya.....

"DarAğacında Üç Fidan/ Nihat Berham" kitabını okudum ama o mu beni okudu ben mi onu okudum bilemedim. Hayalimde canlandırmaya çalıştım, idama çarptırıldığımı; geride bıraktıklarımı, ailemi....

Yazar Deniz Gezmiş, Hüseyin İnan ve Yusuf Aslan'nın vatanseverliğini, bu ilke için canlarından vazgeçişlerini, ailelerini, adaletin uyguladığı haksızlığı yazmış bu kitabında. Belki çoğunuz okumuştur bile bu kitabı.
O yüzden uzun cümlelere gerek yok sanırım.....

O zaman yaananların bir benzeri günümüzde yaşanmaya devam ediyor, aslında pek de değişen bir şey yok bence adalet sisteminde... sadece uygulanış biçimleri değişmiş....

Böyle işte blog. kapağını kapattım kitabın ama içindekileri içimde yara olarak kaldı.

Selam olsun size üç fidan.....


Yorumlar

  1. 3 fidana ve günümüzde giden fidanlara selam olsun ışıklar içinde yatsınlar...

    YanıtlaSil
  2. 6 mayıs gunu o gun geldi mi hep aklıma gelir karıncaların bile ezilmemeye dikkat edildigi o gun
    nasıl bir annenin yuregini ezdiler diye
    bir fidanı sonsuzluga nasıl ugurladılar diye ...

    YanıtlaSil
  3. Çok iç burkan bir kitap hem de ...
    Selam olsun üç fidana ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi