İyi haftalar Blog.

İyi geceler blog.

Geçtiğimiz hafta ne kadar da sıkıcı ve üzüntülüydü. Elektrik kesintisi çok fena bir olaydı ülkemiz için. Hele bide akşama kadar gelmediği düşünülürse....olay...
Ki olayları gördük; bir savcımız öldürüldü..............

Kayahan'ın ölmesi de çok üzücüydü. Allah ailsine sabır versin.  Bir döenmin, gençliğimin en güzel hem hareketli ama romantik şarkıların kralıydı... Mekanı cennet olsun.

Biz sonunda Ayın 1'i Kilisesine gittik Sevdoş, ben, kızçem ve iki komşumla. Duamızı ettik, anahtarımızı aldık. Tabi içerde iki tane de Papaz vardı, kutsayıp, dua ediyordu kendi inananlarına. Biz inancımız gereği içeriyi gezip duamızı edip çıktık.
 Eski ve geçmişi olan yapıları gezmeyi seviyorum. Çok istiyorum İstanbul'u karış karış gezmeyi. Ama bilen biriyle yada kitapla. Tarihi bilgim çok eksik ve kendime bu konuda hep sitemim var.....

Ordan da Taksim'e geçelim dedik ama Kartal'da AKP binasına silahlı saldırı olduğunu duyduk ve belki başka olaylar da patlak verir diye vazgeçtik. Allah korusun bisey olsa çoukla nasıl kaçarım.

Bizde döndük Eminönü'ne, karnımızı doyurup ver elini memleketimiz KAdıköy.

Sonra da kuzenlerle toplaşmaca, yemece içmece sohbet kahkaha derken geldik bugüne. :))))

Bugün hava güzel kızı doşarı çıkarttık, Moda Parkına götürdük. Kumla ilk tanışması harikaydı. O kadar şaşırdı ki, alıp alıp atıyor hatta yiyor. Bi enteresan geldi nedense kum kızıma. Tabi o mutlu biz mutlu. :)

Kafka Dergimi aldım, Moda'dan aşağı inerken Tedi'nin sırasında Sahafçı vardır, haftasonu pasaj kapısı önünde tezgahını açar. Göz atmadan geçmek olmazdı. Veeee sevdiğim yazarlardan olan Y. Mişima kitabı buldum ve hemen aldım. Bu pazar keyifliydi anlayacağınız.  Ee Kahlo hayranı olunca dergide de buayki konu Kahlo olunca kaçırmamak gerek dostlar.

Haydin ben kaçar biraz da kitap okuyayım.
İyi haftalar herkeseeeee. :)

1. Yazıda Kadıköy/Moda geçince gözbebeklerim daha bir büyüdü. Dile kolay 20 sene yaşadım ki benim yaşadığım seneler vapura binildiğinde tanıdık simalar birbirine günaydın der selam verirdi. Arada İst. a geldiğimde bir heves geçiyorum oralardan ama eski sesleri ve dostları arıyorum galiba :( Sonunda sahildeki balon kafeye gidiyorum karşı sahili seyretmeye. Anılarım oralarda, ben İzmir' de yeni anılarımı oluştururken keyifliyim aslında. Hani bugün bir arkadaşımızın yayınında Barış Bıçakçı' nın sözü vardı ya, aynen öyle.. "ben her ne yaşamış olursam olayım İstanbul' u iyi hatırlıyorum" :)
    Bu arada bloğunuzu Radyo momentosa "Blog Dünyasında Bu Hafta 32" programına konuk etmiştim. Haber vermeyi unuttum sanırım. Şimdi hatırlatayım dedim. Linki de burada: https://sezerozsen.blogspot.com/2022/12/blog-dunyasinda-bu-hafta-32.html

2. Kadıköy bir başka güzel, havası, insanları gerçekten başka... Sanırım siz en güzel zamanlarını yaşamışsınız. Ben evlenip gelin geldim buraya. Ve çok seviyorum her bir sokağını... İnsan yaşadığı yere alışıyor, uyumlanıyor bir şekilde.