Uzun bir aradan sonra biz....

Uzun bir ara verince yazmak istediğim herşey birbirine giriyor.  Oysaki ne çok şey var anlatmak, yazmak istediğim....
Umay artık 13,5 aylık oldu ve o kadar  hızlı büyüyor ve her geçen gün yeni  davranışlarla bizi şaşırtıyor.  Artık iyicene bilinçlendi. Her davranışı bilerek ve anlayarak yapıyor.  Hatta bişey dediğimde "Umay beni anlıyor musun?"  diye sorduğumda kafasını evet anlamında sallıyor. ☺
Geçtiğimiz hafta havaların güzel olduğu bir cumartesi Göztepe Parkına gittik. Lalelerle öyle güzel süslemişler ki parkı; hayran kalmamak elde değil. 
Bizim kız çimlere basınca önce bir şaşırdı. Yürürken sanki yeni yürüyor gibiydi.  O mutluydu bizde mutlu olduk. 
Sonra havalar bozunca evde takıldık bizde ana kız.
Günüm vardı.  Kalabalık sofraları o sofraya hazırlıklar yapmayı seviyorum.  O günde güzel geçti....
Kitaba gelince hâlâ Bir Gün Tek Başına kitabını okuyorum. Sonlara yaklaştım ve hiç bitsin istemiyorum....
Bugün de misafirim var. Arkadaşım gelmeden hemen bloğumu yazayım dedim yoksa yine kalacaktı. Yine ortaya karışık bi yazı oldu idare edin artık beni. ☺❤

Yorumlar

  1. maşallah Umay'a. Sık sık bekleriz paylaşımları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam iyi pazarlar Mehtap.
      Bende o kadar çok istiyorum ki sık yazmayı ama bu aralar pek olmuyor. Umay büyüdükçe zamanımın çoğunu kızıma ve ona birşeyler öğretmeye ayırıyorum. Ama daha sık yazmayı kendime de öğütlemeden edemiyorum. 😊😊😊

      Sil
  2. Umay demek 13.5 aylık oldu ne çabuk geçiyor zaman. Havalar ısındı bu hafta ailece baharın tadını çıkarın canım. Öpüyorum ikinizi de çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu ablası kocaman oldu kızım. 😊☺
      Bizde öperiz seni.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amasya Gezisinden Kalanlar....

Nerde Kalmıştık?

Günlük, Sergi Gezisi